Friday, July 26, 2024
18.2 C
Calgary

معرفی رویدادهای تابستانی و رایگان کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان کلگری با رویدادهای متنوع و هیجان‌انگیز همراه است که می‌توان در برخی از آن‌ها به صورت رایگان شرکت کرد.

از برنامه‌ها و رویدادهای قدیمی گرفته تا جشنواره‌های رنگارنگ از اواخر ماه مه تا ماه اوت در جای جای شهر برگزار می‌شوند. در این مطلب با برخی از بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

Stampede breakfasts

پنکیک‌های صبحانه کلگری استمپید بخش جدایی‌ناپذیر این برنامه هیجان‌انگیز هستند. شما می‌توانید با استفاده از این نقشه از بهترین پنکیک‌های کلگری لذت ببرید.

زمان: ماه جولای

Bump Festival

امسال نیز کلگری با نقاشی‌های هنرمندان مختلف تزیین خواهد شد. در جشنواره سالانه Bump Festival می‌توان تمام آثار هنری را به صورت رایگان تماشا کرد. نکته جالب توجه ارائه نقشه دیجیتال و فهرست رویدادهایی می‌شود که شامل نقاشی‌های دیواری و سخنرانی هنرمندان است.

زمان: از ۳ تا ۱۸ اوت

مکان: سراسر شهر – شما می‌توانید از این نقشه استفاده کنید

Lilac Festival

جشنواره سالانه Lilac برای سی‌وسومین بار به کلگری می‌آید. این رویداد یکروزه رایگان هر سال در آخرین یکشنبه ماه مه برگزار می‌شود. راستی حتما کرم ضدآفتاب همراه داشته باشید.

زمان: ۲۶ مه

آدرس: 4th Street

Summer Pop-up

جشنواره موسیقی cSPACE یک روز شاد و پرانرژی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید در این جشنواره از محصولات هنری دست‌ساز و خوراکی‌های خوشمزه نیز لذت ببرید.

زمان: ۱ ژوئن از ظهر تا ۶ عصر

آدرس: cSPACE Marda Loop — 1721 29th Avenue SW

Taste of Calgary

رویداد Taste of Calgary بزرگ‌ترین جشنواره غذایی غرب کانادا است که از ۱ تا ۵ اوت، بدون دریافت ورودی، برگزار می‌شود. با حضور در این جشنواره به انواع آبجو و غذاهای محبوب و خوشمزه کلگری دسترسی پیدا خواهید کرد.

زمان: از ۱ تا ۵ اوت

آدرس: Lot 6 – 311 8th Street SW

Inglewood Sunfest

جشنواره Sunfest با برنامه‌های تفریحی برای تمام سنین، اجرای موسیقی، سیرک و تئاتر خیابانی بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. شما می‌توانید پاسیو موردنظر خود را انتخاب و در زمان نوشیدن ناز نمایش‌ها لذت ببرید.

زمان: ۲۷ جولای

آدرس: Inglewood

هزینه: رایگان

Downtown Calgary

رژه استمپید یکی از مشهورترین رویدادهای کلگری است که با حضور مردم، اتومبیل‌های تزئین‌شده، موسیقی و برنامه‌های هیجان‌انگیز همراه است. رهبری این رژه بر عهده جرمی هنسن بوده، که توسط سازمان فضایی کانادا تعیین شده است.

زمان: ۷ جولای

آدرس: Downtown Calgary

Outdoor swimming pools

رفتن به استخرهای روباز بهترین گزینه برای فرار از گرمای تابستان است. در این بین شرکت در رویداد Outdoor Swimming Pools بهترین گزینه موجود در شهر کلگری است.

زمان: برای مشاهده ساعات کاری استخرها به وبسایت شهرداری کلگری مراجعه کنید

آدرس: نقاط مختلف شهر کلگری

Pet-A-Palooza

رویداد Pet-A-Palooza یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های حیوانات خانگی آمریکای شمالی است. در این جشنواره یک مهمانی بزرگ برای سگ‌های کوچولو برگزار می‌شود.

زمان: ۲۵ اوت از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ عصر

آدرس: The Confluence — 750 9th Avenue SE, Calgary

Festival of Colours

جشنواره‌ پر از رنگ، موسیقی و شادی Festival of Colours یک روز بیادماندنی را برای شما رقم می‌زند. در این برنامه می‌توانید برقصید و توپ‌های رنگی را به سوی یکدیگر پرتاب کنید! علاوه بر این برنامه‌هایی چون غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا نیز وجود دارند.

زمان: ۲۵ مه از ساعت ۱ ظهر تا ۵ عصر

آدرس: Prairie Winds Park — 223 Castleridge Boulev

منبع: Daily Hive