Friday, July 26, 2024
18.2 C
Calgary

معرفی وسایل ضروری برای سفرهای طولانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با نزدیک شدن به تابستان و گرم شدن هوا بسیاری خود را برای مسافرت آماده می‌کنند. همزمان با برنامه‌ریزی برای سفر، باید وسایل ضروری را نیز تهیه کنید. با توجه به این که شناسایی و تهیه این وسایل ضروری می‌تواند برای بسیاری از افراد دشوار باشد، ما برای شما فهرستی از این وسایل کاربردی را آماده کرده‌ایم. با پیکوبینو همراه شوید.

نظم‌دهنده‌ مسافرتی lululemon

این نظم‌دهنده‌های مسافرتی می‌توانند با فشرده کردن وسایل به شما در هنگام بستن چمدان کمک کنند. هر کدام از آنها دارای سه بخش هستند و یک دسته در کنار آن‌ها تعبیه شده است که می‌تواند از طریق آن نظم‌دهنده را از جایی آویزان کنید.

خرید نظم‌دهنده‌های مسافرتی lululemon با قیمت ۶۸ دلار

بالشتک Ostrichpillow Go

این بالشتک‌های مسافرتی Z شکل پس از بسته شدن به دور گردن شما شبیه به یقه لباس می‌شوند. همین ویژگی باعث می‌شود از خم شدن گردن شما هنگام خواب جلوگیری می‌کند. مصرف‌کنندگان این بالشتک‌های سفری به شما پیشنهاد می‌کنند برای استفاده حداکثری از این بالشتک‌های کاربردی، حتما آنها را زیر چانه خود ببندید.

خرید بالشتک‌های Ostrichpillow Go با قیمت ۲۷ دلار (قیمت بدون تخفیف محصول ۷۹ دلار)

بطری‌ فیلتردار LifeStraw Go

با این بطری‌های فیلتردار مهم نیست به چه آبی دسترسی دارید! هر فیلتر تعبیه شده در این بطری می‌تواند تا ۴۰۰۰ لیتر آب را تصفیه و تمیز کند. مصرف‌کنندگان این محصول را به عنوان یک وسیله روزانه ضروری برای فعالیت‌های خارج از خانه معرفی می‌کنند.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۵۷.۱۶ دلار

ست ظروف مسافرتی Kitsch

ست ظروف مسافرتی Kitsch به شما کمک می‌کند زمانی که خارج از منزل هستید نیز کرم، لوسیون، موادشوینده، شامپو و نرم‌کننده‌های مورد نیازتان را همراه داشته باشید. این قوطی‌ها دارای بسته‌بندی محکم و بدون نشت هستند، از مواد BPA ساخته شده‌اند و وزن بسیار پایینی دارند. استفاده از این قوطی‌ها که سایزهای متنوعی دارد، در کنار استخر و دریا بسیار راحت است.

 خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۱۲.۹۹ دلار

مرطوب‌کننده استیکی Body Glide

این مرطوب‌کننده استیکی با ایجاد یک لایه بر روی پوست شما باعث می‌شود پوستتان با لباس‌های ورزشی و کفش آسیب نبیند و زخمی نشود. این محلول غیرکمدون‌زا، مقاوم در برابر تعریق و رطوبت‌رسان است و از روغن نارگیل و ویتامین E ساخته شده است. به گفته مصرف‌کنندگان، این محصول در برابر گرما و رطوبت و فعالیت‌های شدید ورزشی، حتی شنا، بسیار مقاوم است و همچنین باعث کاهش خارش پوست پس از انجام رفع موهای زاید می‌شود.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۱۳.۸۳ دلار

هدفون‌ بلوتوثی HoomBand Bluetooth Sleep

هواپیما، اتوبوس و قطار وسایل نقلیه عمومی بسیار شلوغ و پر سر و صدا هستند و این موضوع زمان استراحت بسیار آزاردهنده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از هدفون‌های بلوتوثی مخصوص خواب از ۱۰۰ صدای مختلف که شامل داستان، مدیتیشن و صدای طبیعت می‌شود، استفاده کنید و به آرامی به خواب بروید. اسپیکرهای تعبیه شده در این هدفون‌ها بسیار ظریف و قابل جداسازی هستند. در نتیجه به راحتی می‌توانید آنها را بشورید و مجدد استفاده کنید.

خرید این محصول از آمازون کانادا قیمت ۹۹ دلار

توت بگ‌ چندمنظوره lululemon

توت بگ‌های چند منظوره lululemon

اگر در طول سفر نیاز به یک کیف با حجم زیاد دارید، به شما توت بگ‌های lululemon رو پیشنهاد می‌کنیم. این توت‌های ۲۰ لیتری نرم و ضدآب هستند و در آنها جیب‌های کافی برای وسایل ضروری شما تعبیه شده است.

خرید این محصول از وب‌سایت lululemon به قیمت ۶۸ دلار

پاوربانک مغناطیسی Anker Snap

اگر می‌خواهید در طول سفر و زمانی که به پریز برق دسترسی ندارید استرس خاموش شدن گوشی تلفنتان را نداشته باشید، لازم است یک پاوربانک حرفه‌ای داشته باشید. به گفته مصرف‌کنندگان این پاوربانک به سرعت شارژ گوشی را به ۱۰۰ درصد می‌رساند و در حین کار دستگاه داغ نمی‌شود.

خرید این محصول از آمازون کانادا قیمت ۵۹.۹۹ دلار

خودتراش مسافراتی Athena Club

این خودتراش مسافرتی علاوه بر محافظت از انگشتان و پوست شما هنگام استفاده، دارای یک کیف بهداشتی بسیار کاربردی است. این کیف بهداشتی باعث می‌شود خودتراش شما با جایی برخورد نکند، تمیز و بهداشتی بماند و با آسیب به دیگر وسایل شما نشود.

خرید این محصول از وب‌سایت Athena Club به قیمت ۱۹ دلار

Tile Pro

با این گجت کاربردی دیگر نگران کم کردن کیف وسایلتان را پیدا کنید. این گجت توسط یک اپلیکیشن مدیریت می‌شود و به شما کمک می‌کند به راحتی وسایل گمشده را پیدا کنید. فقط کافی است دو مرتبه دکمه تایل را فشار دهید و به دنبال صدا بروید!

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۳۹.۹۹ دلار

مسواک برقی Philips One

این مسواک مسافرتی با وجود اندازه کوچکش به راحتی خرده‌های غذا، پلاک و آلودگی‌های دیگر را از دندان‌های شما پاک می‌کند. از ویژگی‌های این مسواک برقی می‌توانیم به تایمر ۲ دقیقه‌ای با فواصل ۳۰ ثانیه‌ای اشاره کنیم. علاوه بر این، با هر بار شارژ می‌توانید ۳۰ روز مسواک بزنید و همین ویژگی باعث محبوبیت آن برای سفرهای طولانی شده است. در کنار مسواک برقی Philips One یک کیف و شارژر نیز دریافت می‌کند.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۴۰.۹۶ دلار

دستمال ضدعفونی قابل بازیافت

اگر در طول سفر مجبور شدید از سرویس‌های بهداشتی بسیار کثیف استفاده کنید یا برای چند روز در طبیعت کمپ کرده‌اید، این دستمال‌های ضدعفونی کننده به شدت برای شما لازم است. این دستما‌ل‌ها هایپوآلرژنیک و قابل شستشو هستند که در هر بسته یک عدد از آنها وجود دارد. مواد تشکیل‌دهنده این دستما‌ل‌های کاربردی نیز خیار، آلوئه‌ورا و ویتامین E است. به گفته مصرف‌کنندگان حمل یک جعبه ۳۰ عددی دستمال ضدعفونی کننده برای سفر ضروری است.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۲۵.۹۶ دلار

کیبورد و موس تاشو ProtoArc

کیبورد و موس تاشو ProtoArc یک دستگاه بسیار شیک و جمع و جور است که هنگام باز کردن یک کیبورد با اندازه استاندارد را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید کیبورد و موس را به تبلت و هر دستگاهی که می‌خواهید از طریق بلوتوث وصل کنید. نکته مهم در خصوص آنها این است که با هر بار شارژ کامل می‌توانید به مدت ۲۰۰ روز از آنها استفاده کنید.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۷۱.۹۹ دلار

خودتراش صورت Manscaped The Handyman Compact

یک خودتراش شارژی که به راحتی در کیف سفر شما جا می‌شود! از ویژگی‌های این محصول کاربردی می‌توانیم به شستشوی آسان، ضدآب و دارای درپوش مغناطیسی اشاره کنیم. با وجود اینکه این دستگاه در پنج دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود، شما می‌توانید با هر بار شارژ تا ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنید.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار

قفل چمدان Nanuk مورد تایید TSA

با قفل‌های Nanuk دیگر نگران امنیت وسایل داخل چمدانتان نباشید. شما می‌توانید پس از تعیین رمز بدون هیچگونه کلیدی قفل را باز کنید. علاوه بر این استفاده از کش‌های سیلیکونی باعث افزایش مقاومت این قفل می‌شود.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۱۸.۷۱ دلار

آینه سفری Fancii با نور LED

امکان دارد آینه اتاقی که قرار است در آن اقامت داشته باشید نورپردازی مناسبی نداشته باشد! یک طرف آینه سفری Fancii با بزرگنمایی ۱۰ برابری به شما در برداشتن‌ باروها و دیگر کارهای آرایشی کمک می‌کند. شما می‌توانید این دستگاه را یک مرتبه شارژ کنید و به مدت ۵۰٬۰۰۰ ساعت از آن استفاده کنید! نور بکار رفته در این آینه شبیه‌سازی نوری طبیعی است درنتیجه آرایش شما به هیچ‌عنوان دچار مشکل نمی‌شود.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۲۶.۹۹ دلار

چمدان Hanke Carry-on Suitcase

چرخ‌هایی با گردش ۳۶۰ درجه‌ای، امکان باز شدن از بالا، بدنه محکم، عمق زیاد و قفل TSA تنها بخشی از ویژگی‌های این چمدان‌ کوچک هستند. درپوش بالای این چمدان دارای دو بخش مجزا است که با زیپ از هم تفکیک شده‌اند.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار

اتوبخار Philips سری 3000

اگر می‌خواهید در طول سفر لباس‌های مرتب و بدون چین و چروک بپوشید، این اتوبخاری مسافرتی را حتما خریداری کنید. این اتوبخار بسیار سبک و جمع و جور است و در عرض ۳۰ ثانیه گرم می‌شود.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۵۶.۹۲ دلار

پک لیوان و نی مسافرتی

یکی دیگر از وسایل ضروری سفر لیوان است. شما می‌توانید با تهیه این محصول باکیفیت نوشیدنی گرم و سرد را با خیال آسوده بنوشید و نگران تغییر بوی نوشیدنی نباشید. همراه این لیوان یک جعبه سیلیکونی و ابزار تمیزکردن آن نیز برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید این محصول را در پک‌های یک نفره و چهار نفره تهیه کنید.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۲۲.۵۸ دلار

اسپیکر Hatch Rest Go

اسپیکر Hatch Rest Go به سادگی بدون وایفای، بلوتوث و اپلیکیشن کار می‌کند! شما می‌توانید از بین ۱۰ ملودی این دستگاه ملودی مورد نظر را انتخاب کنید و دستگاه را از طریق آویز سیلیکونی به کالسکه یا صندلی خودرو متصل کنید. جالب است بدانید که با هر بار شارژ این دستگاه یک روز کامل کار می‌کند. ملودی‌های این دستگاه بسیار آرامش‌بخش هستند و باعث آرامش کودکان شما می‌شوند.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۴۹.۹۹ دلار

پودر الکترولیت Shay Mitchell x HydraLyte

هر ساشه پودر الکترولیت می‌تواند مانع از دهیدراته شدن شما در محیط‌های گرمی نظیر هواپیما شود! با این ساشه‌های کوچک دیگر نیازی به حمل بطری‌های بزرگ آب نخواهید داشت. طعم پودرهای الکترولیت Shay Mitchell x HydraLyte کمی لیمویی و البته بسیار خوشمزه است.

خرید هر بسته ۳۶ عددی از آمازون کانادا به قیمت ۴۱.۹۹ دلار

چتر مسافرتی

هیچ چیزی مانند یک بارندگی خارج از برنامه نمی‌تواند تعطیلات ما را خراب کند!اگر می‌خواهید همیشه برای بارندگی‌های غیرمنتظره آماده باشید کافی است این چتر مسافرتی کوچک را داخل کیفتان قرار دهید. از ویژگی‌های این چتر کاربردی می‌توانیم به مقاومت بالا در برابر بادهای شدید اشاره کنیم.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۱۴ دلار

پک صابون شستشوی مسافرتی

حفظ بهداشت و تمیزی البسه و وسایل یکی از دشواری‌های سفر است. شما می‌توانید با پک صابون شستشوی مسافرتی که قدرت تمیزکنندگی بسیار بالای دارند به راحتی لباس‌های خود را در طول سفر بشویید. این محصول در پک‌های ۸ عددی عرضه می‌شود و فاقد بوی نامطبوع است.

خرید این محصول از آمازون کانادا به قیمت ۱۵ دلار

ماسک و رطوبت‌رسان Summer Fridays Jet Lag

یکی از بهترین مرطوب‌کننده‌ها، بدون ایجاد حساسیت، غلیظ، بی‌بو و با ماندگاری بالا! شما می‌توانید بر اساس نیازتان، در طول شب این ماسک را روی صورتتان قرار دهید یا از مواد آن به عنوان مرطوب‌کننده صورت استفاده کنید.

تهیه این محصول از فروشگاه آنلاین سفورای کانادا به قیمت ۳۵ دلار

منبع: Daily Hive