Friday, July 26, 2024
18.2 C
Calgary

لیست 100 رستوران و 50 بار برتر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی وبسایت Canada’s 100 Best لیست برترین رستوران‌ها و بارهای کشور برای سال 2024 را منتشر کرده است. شما می‌توانید با توجه به این لیست همیشه از بهترین گزینه‌های موجود در هر شهر دیدن کنید.

با گرم‌تر شدن هوا و نزدیک شدن به روزهای تابستان بسیاری برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند. در این بین انتخاب رستوران و بار پیش از سفر اهمیت زیادی دارد.

کارشناسان این وبسایت رستوران‌ها و بارهای شهرهای مختلف کانادا را با توجه به فاکتورهای گوناگون بررسی می‌کنند. این تیم از منتقدان غذا، سرآشپزها، رستوران‌ها، مشتریان و متخصصان حوزه تشکیل می‌شود.

در صدر لیست 100 رستوران برتر کانادا Mon Lapin در شهر مونتریال جای گرفته است. در مقام دوم نیز رستوران Edulis شهر تورنتو قرار دارد.

به طور کلی در ده رتبه نخست لیست رستوران‌های استان‌های انتاریو و کبک خودنمایی می‌کنند، البته رستوران‌های Published on Main و Kiss Tanto شهر ونکوور در رتبه‌های هفتم و دهم و رستوران Bar Kismet هالیفاکس در رتبه نهم نیز دیده می‌شوند.

در زیر می‌توانید لیست کامل 100 رستوران برتر کانادا را مشاهده کنید.

در بخش دیگر این وبسایت یک لیست از 50 بار برتر کانادا منتشر شده است.

این رتبه‌بندی سالانه بهترین عرضه‌کنندگان شراب، آبجو و کوکتل در کشور را معرفی می‌کند.

در این لیست Bar Pompette شهر تورنتو رتبه نخست را به خودش اختصاص داده است و پس از آن Civil Liberties، که سال گذشته اول بود، در رتبه دوم قرار دارد.

بارهای Cloakroom Bar و Atwater Cocktail Club شهر مونتریال و Bar Mordecai شهر تورنتو نیز به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم لیست جای گرفته‌اند.

در لیست برترین بارهای کانادا شهرهای تورنتو و مونتریال بیشترین نماینده را به دارند و بارهای دیگر شهرها مانند ونکوور، کلگری، هالیفاکس و ادمونتون نیز به چشم می‌خورند.

شما می‌توانید در زیر لیست کامل 50 بار برتر کانادا را مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive