Saturday, July 27, 2024
10.7 C
Calgary

معرفی پنج رستوران جدید و بی‌نظیر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری دارای ده‌ها رستوران‌ زنجیره‌ای، محلی و بین‌المللی است که برخی از آن‌ها در لیست بهترین‌های کشور قرار دارند. در این بین گاهی شاهد افتتاح رستوران‌های جدید نیز هستیم.

در این مطلب با پنج رستوران عالی آشنا می‌شویم که به تازگی در کلگری افتتاح شده‌اند.

Bar Gigi

رستوران Bar Gigi غذاهای بین‌المللی متنوع مانند هاماچی کرودو، نان تست میگو، پاستا و دیگر آیتم‌های محبوب و جذاب را سرو می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت به این رستوران سر بزنید.

صفحه اینستاگرام

آدرس: 336 9th Avenue NE, Calgary

Maisie Eatery

قرار است بزودی رستوران Maisie Eatery در مرکز Sam در کلگری بازگشایی شود. انواع سالاد، سوپ، نان گرم، پای، پیتزا، دسر، کوکتل‌های گوناگون و قهوه را در این رستوران میل کنید.

صفحه اینستاگرام

آدرس: Sam Centre – 632 13th Avenue SE, Calgary

Paris Baguette

رستوران کره‌ای Paris Baguette منو خود را با الهام از غذاهای فرانسوی طراجی کرده است. به تازگی شعبه دوم این رستوران در کلگری افتتاح شده که برخی از بهترین Paris Baguette انواع شیرینی، ساندویچ‌ و دونات موچی را ارائه می‌دهد.

صفحه اینستاگرام

آدرس: 2004 4th Street SW, Calgary

Cold Beer & Pizza

ترکیب آبجو و پیتزا به هیچ عنوان شما را پشیمان نخواهد کرد. رستوران Cold Beer & Pizza برخی از بهترین آبجوهای دست‌ساز و پیتزاهای رومی را سرو می‌کند. این رستوران جذاب چند روز پیش افتتاح شده است.

صفحه اینستاگرام

آدرس: 1019 17th Avenue SW, Calgary

Makchang Dodook

رستوران باربیکیو کره‌ای Mackchang Dodook با فضای داخلی خاص خود که با میله‌های زندان تزئین شده، یک تجربه بی‌نظیر است. در این رستوران باربیکیوهای خوشمزه مانند ریبز، شکم خوک و غذاهای دریایی مانند میگو ببری و اسکالوپ سرو می‌شوند.

صفحه اینستاگرام

آدرس: 2 Royal Vista Link NW #3120, Calgary

منبع: Daily Hive