Friday, July 26, 2024
21.6 C
Calgary

معرفی بهترین اردوگاه‌های کمپینگ آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بدون شک چادر زدن در دل طبیعت و زیر نور ستارگان یک تجربه بی‌نظیر است. آلبرتا با داشتن برخی از بهترین پارک‌ها و اردوگاه‌ها به شما فرصت حضور در دامن طبیعت و بازدید از جاذبه‌های گوناگون را می‌دهد. در این مطلب با ده مورد از بهترین اردوگاه‌های کمپینگ آلبرتا آشنا می‌شویم.

اردوگاه دریاچه کریمسون

پارک استانی کریمسون در فاصله 14 کیلومتری از Rocky Mountain House، امکانات لازم برای کمپینگ در ماه‌های مختلف سال را ارائه می‌دهد. این اردوگاه با داشتن بیش از 100 محل برپایی چادر به شما اجازه پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و آفتاب گرفتن در ساحل را می‌دهد.

فاصله از کلگری: 230 کلگری

فاصله از ادمونتون: 226 کیلومتر

پارک استانی سر وینستون چرچیل

پارک استانی سر وینستون چرچیل طی ماه‌های مختلف میزبان دوستداران طبیعت است. شما می‌توانید کانو، کایاک و قایق‌های پدالی کرایه کرده و در آب‌های Lac la Biche به گشت‌وگذار بپردازید. مسیرهای جنگل Old Growth نیز بهترین فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا به دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بپردازند.

فاصله از کلگری: 528 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 224 کیلومتر

اردوگاه رودخانه برازو

اردوگاه برازو در فاصله 72 کیلومتری شمال نوردگ در جاده  Forestry Trunk(بزرگراه 734) قرار دارد. این اردوگاه کوچک و پر از درخت در ساحل رودخانه برازو واقع شده و به امکاناتی نظیر محل آشپزی مجهز است. کانو و کایاک، ماهیگیری، اسب‌سواری و مسیرهای پیاده‌روی برخی از جاذبه‌های این محوطه هستند و می‌توانید از زیبایی‌های طبیعت نهایت لذت را ببرید.

فاصله از کلگری: 366 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 279 کیلومتر

اردوگاه پارک استانی رایتینگ آن استون

پارک استانی رایتینگ آن استون پر از صخره‌های بزرگ و نگاره‌های کهن است که صدها سال قدمت دارند. این منطقه برای دور شدن از شهر و آشنایی با ریشه‌های کهن سرزمین کانادا بسیار ایده‌آل است. شما می‌توانید در تمام فصول به این اردوگاه بروید و لحظات بسیار جذاب را در ساحل رودخانه میلک سپری کنید.

فاصله از کلگری: 340 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 631 کیلومتر

پارک ملی الک آیلند

تماشای غروب خورشید و شفق‌های قطبی در آسمان پارک ملی الک آیلند همیشه در خاطر شما نقش می‌بندند. این پارک ملی با داشتن سه اردوگاه کمپینگ به شما امکان برپایی چادر، اقامت در RV یا بک‌کانتری را می‌دهد. همچنین در مدت اقامت حیات‌وحش بی‌نظیر را شاهد خواهید بود.

فاصله از کلگری: 343 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 48 کیلومتر

اردوگاه ویلیج I/II در تانل مانتین

برخی از بهترین اردوگاه‌های ناحیه بنف در تانل مانتین قرار دارند. منطقه ویلیج I با ظرفیت 200 چادر در فاصله 4.5 کیلومتری و ویلیج II با 600 چادر در فاصله 2.5 کیلومتری از شهر بنف واقع شده‌اند.

فاصله از کلگری: 127 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 413 کیلومتر

اردوگاه کاناناسکیس اینترلیکز

زیبایی‌های منطقه کاناناسکیس اینترلیکز قابل توصیف نیستند. شما می‌توانید طی مدت حضور از تماشای دریاچه، مناظر قله‌های اطراف و حیات‌وحش باشکوه لذت ببرید. در اردوگاه ساحل دریاچه لوور کاناناسکیس 45 محل برپایی چادر و پارک RV وجود دارد. دسترسی آسان به دریاچه‌ها و امکان کانو، ماهی‌گیری و قایق‌سواری در دریاچه‌ها برخی از بهترین جاذبه‌های این محوطه هستند.

فاصله از کلگری: 139 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 425 کیلومتر

اردوگاه واپیتی

اردوگاه واپیتی در ساحل رودخانه آتاباسکا با 365 محل برپایی چادر و دسترسی به شبکه الکتریسیته برای خودروهای RV بهترین مکان براید طبیعت‌دوستان است. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوش آب گرم و منقل آتش اشاره کرد.

فاصله از کلگری: 217 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 450 کیلومتر

اردوگاه رولینگ هیلز رزروار

اردوگاه رولینگ هیلز رزروار در فاصله 20 کیلومتری جنوب بروکز قرار دارد. پوشش جنگلی و دریاچه تماشایی این منطقه آن را به یک مقصد بی‌نظیر تبدیل می‌کند. در مجموع 110 محل برپایی چادر در این اردوگاه وجود دارند که می‌توانید یک اقامت دلپذیر را در آن‌ها تجربه کنید.

فاصله از کلگری: 217 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 450 کیلومتر

اردوگاه فایرراک در پارک استانی سایپرس هیلز

اردوگاه فایرراک در پارک استانی سایپرس هیلز در فاصله 20 کیلومتری جنوب‌شرقی مدیسین هات واقع شده است. شما می‌توانید چشم‌اندازهای بسیار را در اطراف این منطقه تماشا کنید و از استراحت در ساحل دریاچه لذت ببرید. همچنین امکان شنا در دریاچه، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دیگر برنامه‌های مهیج نیز وجود دارد.

فاصله از کلگری: 361 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 595 کیلومتر

منبع: Daily Hive