دادگاه عالی بریتیش کلمبیا، یک عروس ریچموندی را به پرداخت ۱۱۵٫۰۰۰ دلار به Kitty Chan، عکاس عروسی محلی محکوم کرد. این پرونده مربوط به بهار و تابستان ۲۰۱۵ است.

Kitty Chan، برنامه‌ریز عروسی، سال ۲۰۰۴ با همسرش آشنا شد. همسر او Kevin Leung، یک عکاس حرفه‌ای بود. این دو در ابتدا شروع به همکاری و سپس ازدواج کردند؛ Kevin نیز عکاسی را به Kitty یاد داد.

این زن و شوهر بعد از ازدواج کسب و کار خودشان را در ابتدا فقط با ارائه‌ی خدمات عکاسی عروسی مخصوصا به مشتریان چینی شروع و سپس در سال ۲۰۱۰، خدمات را وسیع‌تر کرده و پکیج کامل عروسی از جمله گل، دکور، مو و آرایش و غیره را نیز به خدمات خود اضافه کردند.

این شرکت که Amara Wedding نام داشت، بازخوردهای مثبتی از مشتریان خود دریافت و از طریق شبکه‌های اجتماعی اسم و رسمی برای خودش درست کرد.

در آوریل ۲۰۱۵، Emily Liao و Edward Chao در جستجوی خدمات عروسی، به شرکت Amara Wedding مراجعه کردند. از ابتدای برنامه‌ریزی تا چند روز قبل از شروع مراسم، ظاهرا سوء برداشت‌هایی به وجود آمده بوده است.

هم عروس و داماد آینده و هم کارکنان Amara درک متفاوتی از خدماتی که قرار بود برای عروسی ارائه شود داشتند. ظاهرا قرار بر این بوده است که Chan خودش عکس‌های عروسی را بگیرد، درحالی که Chan شهادت داد که هرگز از این درخواست اطلاع نداشته است.

بعد از اینکه یکی دیگر از عکاسان شرکت عکس‌های عروسی را گرفت، عروس خانم از پرداخت هزینه‌ی خدمات به شرکت امتناع کرد. از این رو شرکت Amara هم هیچ کدام از عکس‌هایی که گرفته بود را ادیت نکرد.

Liao در دادگاه استانی بریتیش کلمبیا شکایتش را مطرح کرد اما به نتیجه‌ای نرسید. به همین دلیل در شبکه‌های اجتماعی پست‌های زیادی در مورد خدمات بد شرکت Amara منتشر کرد.

این پست‌ها به اندازه‌ای بودند که بخواهند Amara را از پای درآورند. روز‌به‌روز تقاضاهای خدمات عروسی از آنها کمتر می‌شد و کم کم این نگرانی برای Chan به وجود آمد که شهرت خوب‌شان در اذهان عمومی از بین برود.

قاضی Gordon Weatherill در جلسه دادرسی دادگاه عالی بریتیش کلمبیا، Liao را به زدن افترای نابه‌جا محکوم کرد.

در نتیجه، Liao مجبور شد که برای جبران خساراتی که به Chan وارد کرده بود، مبلغ ۱۱۵٫۰۰۰ دلار به او پرداخت کند.

Weatherill هشدار داد که این مورد «نمونه‌ای از خطر استفاده از اینترنت برای انتشار اطلاعات، بدون توجه به صحت آنهاست».

منبع: DailyHive

مقاله قبلیوضعیت نامساعد سالن‌های ورزشی کلگری نسبت به ادمونتون
مقاله بعدیافزایش احتمالی نرخ بهره بانکی در ماه آینده