Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

بهترین فرصت‌های شغلی ماه فوریه در شهر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هدف بسیاری از کار کردن تنها کسب درآمد است و به ندرت کسی پیدا می‌شود که شغل خود لذت ببرد. با این حال می‌توانید با شروع سال جدید این شرایط را تغییر دهید. در این مطلب با بهترین فرصت‌های شغلی ماه فوریه در کلگری آشنا می‌شویم.

Heritage Park

Heritage Park یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کلگری است که سالانه علاقمندان بسیاری از آن دیدن می‌کنند. Heritage Park طی ماه آینده بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی ارائه می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید با این مجموعه فرهنگی همکاری کنید و درخواست کار دهید به این لینک مراجعه کنید.

مشاغل: صدها شغل در بخش‌های مختلف

Fort Calgary

Fort Calgary قصد دارد برای روایت داستان‌های پیچیده درباره شخصیت‌ها و رویدادهایی که در شکل‌گیری کلگری امروزی نقش داشتند نیروی خلاق استخدام کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فرصت‌های شغلی و ثبت درخواست به این لینک وارد شوید.

مشاغل: از نیروی برگزاری رویدا تا تیم پشتیبانی و کارموز

That Old Retro Store

عاشقان وینتیج و موسیقی‌ قدیمی می‌توانند به سراغ فرصت‌های شغلی Old Retro Store بروند. شما در این موقعیت کاری وظیفه چک کردن مجموعه‌های بزرگ موسیقی‌ قدیمی، رادیوها و محصولات مشابه را بر عهده دارید. اگر می‌خواهید در این شغل شگفت‌انگیز مشغول به کار شوید رزومه خود را به آدرس [email protected] ارسال کنید.

مشاغل: فروشنده دائم

Dance photographer

شرکت DanceBUG که در حوزه ساخت نرم‌افزار، تصویربرداری و عکاسی رقص فعالیت می‌کند به تعدادی نیرو در کلگری نیاز دارد. این شرکت به دنبال استخدام عکاس فصلی است تا به سراسر کشور سفر کنند و از مسابقات، اجراهای زنده و ورک‌شاپ‌ها عکاس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه به این لینک مراجعه کنید.

مشاغل: عکاس فصلی از ماه مارچ تا می

Calgary Zoo

چه کسی از کار کردن با حیوانات بامزه و جذاب مانند خرس‌های قطبی بدش می‌آید! باغ وحش کلگری به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم شهر نیازمند نیروی جدید برای تامین رفاه و امنیت حیوانات است. برای مشاهده لیست مشاغل به این لینک مراجعه کنید.

مشاغل: در حال حاضر باغ وحش کلگری در بخش‌ مراقبت از حیوانات، بهداشت، برندسازی و … به نیروی جدید نیاز دارد.

PetSmart

فروشگاه زنجیره‌ای محصولات حیوانات خانگی PetSmart فرصت‌های شغلی جدیدی را در کلگری ایجاد کرده است. به گفته این پت‌شاپ آمریکایی که بیش از ۱٬۶۶۰ شعبه در آمریکای شمالی دارد، از لباس‌ و اکسسوری‌ گرفته تا خوراکی و اسباب‌بازی‌ را می‌توان در این فروشگاه پیدا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه به این لینک وارد شوید.

مشاغل: هم‌اکنون ده‌ها فرصت شغلی در PetSmart‌ کلگری وجود دارد که شامل نظافتچی، فروشنده و مشاغل پاره وقت و تمام وقت می‌شوند.

WestJet

اگر عاشق سفر هستید، استخدام شدن در WestJet‌ شغل رویایی شما است! شرکت هواپیمایی WestJet هر روز بیش از ۷۰۰ پرواز انجام می‌دهد و ۱۸۰ فروند هواپیما تحت مالکیت آن است. برای مشاهده لیست کامل این مشاغل به اینجا مراجعه کنید.

مشاغل: هم‌اکنون ۳۷ فرصت شغلی، از خدمه تا مسئول تشریفات، در این ایرلاین وجود دارد.

House of Skate

House of Skate اولین پیست اسکیت چرخدار در کلگری است که پس از تعطیلی ساختمان LIoyd افتتاح می‌شود. این پیست به نیروهای جدید نیاز دارد که از مربی تا نظافتچی را شامل می‌شود. اگر به کار کردن در محیط‌های ورزشی علاقه دارید برای ثبت درخواست و مشاهده لیست کامل موقعیت‌های شغلی به این لینک مراجعه کنید.

مشاغل: موقعیت‌های شغلی پاره وقت و تمام وقت مانند دستیار فروشنده، پذیرش و مربی.

Calgary Sports and Entertainment Corporation

اگر به ورزش‌های مختلف علاقه دارید و می‌خواهید به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کنید، فرصت‌های شغلی Calgary Sports and Entertainment Corporation را از دست ندهید. برای مشاهده لیست کامل این مشاغل و ثبت درخواست وارد این لینک شوید.

مشاغل: سرآشپز، پذیرایی کننده کیترینگ و عضویت در تیم برگزارکننده مراسم و رویدادها بخشی از این موقعیت‌های بی‌نظیر هستند.

منبع: Dailyhive