Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

ساخت بزرگترین مال کلگری در شرف اتمام

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

افتتاحیه بزرگترین مال کلگری، روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

ساخت و ساز نهایی New Horizon Mallwill، بزرگترین مال چند فرهنگی در کلگری با بیش از ۵۰۰ فروشگاه اَوت‌لِت، رو به اتمام است و صاحبان واحدها در حال آماده‌سازی فروشگاه‌های خود هستند.

New Horizon Mall اولین مرکز تجاری در آلبرتا است که تمامی واحد‌های آن خریدار شخصی داشته و مانند کاندو خرید و فروش شده‌اند. این واحدهای تجاری یا توسط خود خریدار اداره و یا به دیگر فروشندگان اجاره داده می‌شوند.

Eli Swirsky رئيس گروه Torgan اظهار داشت: «New Horizon Mall، ترکیبی منحصر به فردي به دورنمای پر جنب و جوش بازرگانی و کارآفرينی کلگری است».

«کسب و کارهای کوچک‌تر مدت‌ها خواستار دسترسی به محیطی مشابه مراکز خرید بزرگ بوده‌اند و متقابلا مشتری‌ها نیز چنین مراکزی را بیشتر می‌پسندند. این مال، موانع کسب و کارهایی کوچکی که به دنبال بهره‌مندی از فضای منحصر به فرد یک مرکز خرید بزرگ (که در جنوب آلبرتا همتا ندارد) هستند را از سر راه آنها برمی‌دارد».

درهای مال روز اول می به روی صاحبان فروشگاه‌ها باز می‌شود تا کار آماده‌سازی واحدهایشان را شروع کنند.

از مدیر رسانه‌ی New Horizon Mall پرسیدیم افتتاحیه رسمی به روی عموم چه زمانی است و او گفت تاریخ افتتاح رسمی هنوز مشخص نیست، اما به محض اینکه آماده‌سازی تمامی فروشگاه‌ها به پایان برسد، تاریخ افتتاحیه اعلام می‌شود.

تجربه‌ی خرید چندفرهنگی در این مال، با سرگرمی‌هایی به همان اندازه متنوع و متفاوت هماهنگ خواهد شد، چراکه سالن اصلی مال، به برگزاری رویدادهای فرهنگی، جشن‌های اعیاد و تعطیلات و نمایش‌های مد اختصاص داده شده است.

۲۶ رستوران فود کورت بی‌نظیر مال نیز انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

منبع: DailyHive