Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

شنا با خرس‌های قطبی در انتاریو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در فهرست دوست‌داشتنی‌ترین و در عین حال رعب‌انگیزترین حیوانات روی زمین، خرس قطبی در میان کانادایی‌ها بیشترین محبوبیت را دارد. فرصت شنا کردن با این حیوان سفید پشمالوی بزرگ احتمالا در فهرست کارهایی که باید انجام دهید نیست، اما به لطف یک زیستگاه خرس‌های قطبی در انتاریو، این کار شدنی است.

زیستگاه خرس قطبی Cochrane در انتاریو شمالی، بزرگترین زیستگاه خرس قطبی به همراه مراقبت‌های انسان در نوع خود در جهان است. این زیستگاه به حفاظت از خرس‌های قطبی و تحقیق و پرورش در مورد آنها اختصاص داده شده است. گرچه بهترین مکان برای خرس‌های قطبی زندگی در حیات وحش است، اما این زیستگاه پناهگاهی برای خرس‌های یتیمی است که باید برای زنده ماندن تلاش کنند.

این خرس‌های قطبی در یک محیط هفت هکتاری قطبی با بزرگترین دریاچه محصور جهان زندگی می‌کند. هفت ماه از سال، دریاچه کاملا یخ می‌زند.

بهترین ویژگی این زیستگاه، یک منطقه‌ی شنا در کنار دریاچه محصور خرس‌های قطبی است که به بازدید‌کنندگان اجازه می‌دهد با خرس‌ها شنا کنند. قسمتی که بازدیدکننده‌ها در آن شنا می‌کنند توسط یک دیوار شیشه‌ای نشکن جدا شده است، به همین دلیل می‌توانید در امینت کامل شنا و با این حیوانات دوست‌داشتنی ارتباط برقرار کنید.

زیستگاه خرس قطبی Cochrane مکان‌های دیگری نیز برای بازدید دارد، از جمله مرکز یادگیری، روستای Heritage، و موزه اسنوموبیل. این زیستگاه در تمام طول سال باز است. برای کسب اطلاعات بیشتر و برای تهیه بلیط، می‌توانید به وبسایت رسمی آنها مراجعه کنید.

منبع: Dailytings