Wednesday, April 24, 2024
16.1 C
Calgary

سقوط رتبه‌ی Tim Hortons از ۴ به ۵۰ در فهرست برندهای معتبر کانادایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نتایج یک نظرسنجی جدید در مورد اعتبار برندها نشان می‌دهد که تیم هورتونز از چشم کانادایی‌ها افتاده است.

نظرسنجی The 2018 Corporate Reputation Study که توسط Leger انجام شده نشان می‌دهد که تیم هورتونز در رده‌بندی برندهای امسال از رتبه ۴ به رتبه ۵۰ نزول کرده است.

به گفته‌ی Christian Bourque معاون اجرایی Leger: «اکثر ماها فکر می‌کنیم که این شرکت باید همیشه در میان پنج رتبه‌ی برتر و یا در بدترین حالت در میان ۱۰ رتبه‌ی برتر باشد. اما مشخصا حالا می‌بینیم که Tim Hortons از جایگاه چهارم به جایگاه پنجاهم افت کرده است».

Bourque در ادامه توضیح داد که موضع شرکت در مورد حداقل دستمزد، تاثیر زیادی بر افول محبوبیت آن داشته است.

در ماه ژانویه، اعلام شد که شعب Tim Hortons در انتاریو، مرخصی‌های باحقوق و دیگر پاداش‌ها و مزایای کارکنان خود را به دنبال افزایش حداقل دستمزد که در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۸ در استان اعمال شد، کاهش داده است.

در نتیجه، کارکنان و مشتریان Tim Hortons به خیابان‌ها آمدند و خواستار تحریم رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای محبوب ملی خود شدند.

Bourque گفت: «جنگ حداقل دستمزد تنها یک قربانی دارد و آن خود این شرکت است. اگر فکر می‌کنید تنها شعب Tim در انتاریو آسیب می‌بینند، سخت در اشتباهید. درحال‌حاضر جایگاه شعب Timدر کبک نیز ۱۷ رتبه سقوط کرده است».

براساس این نظرسنجی، ده برند برتر معتبر در کانادا عبارتند از:

۱. Google

۲. Shoppers Drugmart

۳. Canadian Tire

۴. Sony

۵. Samsung

۶. Microsoft

۷. Dollarama

۸. Kellogg’s

۹. Campbell’s

۱۰. Kraft

در این نظرسنجی، ۲۴۱ شرکت از ۲۸ بخش کسب‌وکار را مورد ارزیابی قرار گرفته شدند تا مشخص شود کدام برندها مورد علاقه‌ی کانادایی‌ها هستند. ۲۱۰۰ کانادایی در این نظرسنجی آنلاین شرکت کردند.

منبع: DailyHive