Wednesday, April 24, 2024
2.9 C
Calgary

ویکتوریا، لوکس‌ترین شهر کانادا در بازار املاک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با توجه به گزارش سالانه‌ی Christie’s International Real Estate، ویکتوریا در بریتیش‌کلمبیا، لوکس‌ترین شهر در بازار املاک جهان است.

این گزارش اطلاعات بیش از ۸۰ ملک و مستغلات لوکس در سراسر جهان را جمع‌آوری کرده و عوامل موثر بر قیمت و تراکم املاک لوکس از جمله جمعیت میلیاردرهای بازار، هزینه زندگی، تراکم هتل‌های لوکس و رتبه‌بندی شهرها در جهان را مورد بررسی قرار داده است.

این گزارش، شهر ویکتوریا را بر اساس «هجوم خریداران از ایالات متحده و چین»، به عنوان لوکس‌ترین بازار املاک جهان معرفی کرده است. «سرعت رشد قیمت‌ها و حجم فروش در ویکتوریا به اندازه‌ی تورنتو و ونکوور در سال‌های اخیر بوده است».

«بازار ویکتوریا، مانند ونکوور، به نقطه‌ای رسیده است که اقدامات خنثی‌سازی از طرف دولت در سال جاری ظاهرا قریب‌الوقوع خواهد بود. این اقدامات، از جمله اعمال مالیات برای خریداران خارجی، محدود کردن خریداران احتمالی و افزودن قوانین شفاف‌سازی، می‌تواند منجر به کاهش تب‌وتاب‌ها در سال ۲۰۱۸ شود».

با این حال، این گزارش خاطر نشان می‌کند که بازار ویکتوریا، به رغم این مقررات، به احتمال زیاد همچنان داغ خواهد ماند.

در این گزارش همچنین آمده است «در سال ۲۰۱۷ متوسط زمان فروش املاک لوکس فقط ۳۲ روز بود؛ پایین‌تر از ۴۱ روز در سال ۲۰۱۶. این یکی از سریعترین گردش‌های فروش برای بازارهای مورد بررسی است». ویکتوریا همچنین در فروش سالانه املاک لوکس بین سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، شاهد رشد ۲۹ درصدی بوده است.

منبع: DailyHive