Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

برگزاری مسابقه عکاسی ملی از سوی دولت فدرال

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت فدرال، یک مسابقه عکاسی ملی برگزار کرده است.

وزارت نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا اعلام کرد که با همکاری «Canadian Geographic» و پیش از هفته گردشگری، یک مسابقه عکاسی با عنوان «کانادای خود را به ما نشان بده» (Show Us Your Canada) برگزار کرده است.

Bardish Chagger وزیر گردشگری و کسب‌وکارهای کوچک، از کانادایی‌ها خواست تا به مناسبت سال گردشگری کانادا و چین، بهترین تصاویر خود از مکان‌های گردشی مورد علاقه‌شان در کانادا را، از پارک‌ها گرفته تا شهرها، فعالیت‌های فضای باز، کانادای بومی و جوانان، ارسال کنند.

وی در بیانیه‌ای گفت: «این فرصت خوبی برای کانادایی‌هاست تا تصاویری از طبیعت نفس‌گیر، شهرهای پر جنب و جوش، فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ و فرهنگ بومی‌مان را به اشتراک بگذارند. تصویر ارسالی باید دیگران را مشتاق به آمدن به کانادا کنند».

به گفته دولت فدرال، در سال ۲۰۱۷، کانادا ۲۰٫۸میلیون بازدید‌کننده از سرتاسر دنیا داشته است.

این مسابقه عکاسی از ۲۸ می آغاز شده و تا ۲۴ آگوست ادامه دارد. اسامی برندگان نیز در ماه سپتامبر اعلام می‌شوند. تعدادی از تصاویر ارسالی، در مراسم اختتامیه‌ی سال گردشگری کانادا و چین، اواخر امسال در چین به نمایش گذاشته خواهند شد.

Air Canada، VIA Rail و Parks Canada جوایز برندگان را اهدا می‌کنند. جایزه بزرگ این مسابقه برای یک برنده خوش‌شانس نیز یک سفر دو نفره به چین خواهد بود، چراکه سال ۲۰۱۸، سال گردشگری کانادا و چین است.