Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان فوق‌العاده است! البته اگر مجبور باشید تمام تعطیلات را در دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد خانه بمانید و کولر هم خراب باشد، اوضاع کمی فرق می‌کند.

چه راه‌حلی بهتر از پریدن در استخر آب خنک، یا سرسره بازی در یک پارک آبی؟

در مطلب امروز، پنج تا از بهترین پارک‌های آبی استان آلبرتا را که می‌توانید از گرمای تابستان به آنها پناه ببرید نام می‌بریم. اینطوری دیگر مجبور نیستید با کولر خراب، خانه بمانید.

پارک آبی World Water Park

از یکی از ۲۰ سرسره‌ای که این پارک دارد پایین بیایید و سپس در FlowRider سواری بر امواج را امتحان کنید! اگر لوازم حمام خود را فراموش کرده‌اید، یک زیپ‌لاین در پارک هست که نام شما را فرا می‌خواند! این پارک آبی در ادمونتون مال (Edmonton Mall) است، بنابراین اگر موقع خرید، هوس آب بازی به سرتان زد، سریع راه‌تان را به سمت این پارک آبی کج کنید.

  • Where: West Edmonton Mall 8882 170 Street NW, Alberta
  • Tickets: Available online, $45

پارک آبی Sylvan Lake Aqua Splash

این پارک، جای مناسبی برای آب بازی و خنک شدن، و از طرف دیگر آفتاب گرفتن است. سرسره‌ی ۱۵ فوتی، دیوار کوهنوردی، طناب بندبازی و تاپ میمون را فراموش نکنید. این پارک آبی روباز به شما امکان می‌دهد توانایی‌های ورزشی خود را محک بزنید.

  • Where: Bay #1, 5100 Lakeshore Drive Sylvan Lake, Alberta
  • Tickets: Available online, $17

پارک آبی Discovery Canyon Park

طبیعت‌دوستان، این یکی برای شما است. این پارک آبی، که منبع آب آن از رودخانه است، یک پارک روباز طبیعی محسوب می‌شود که تجربه شگفت‌انگیزی برای کسانی که عاشق طبیعت‌اند و علاقه‌ای به استخرهای سرپوشیده ندارند به یادگار می‌گذارد. با پنج دلار یک تیوب یا BYOT کرایه کنید تا از بالای رودخانه به پایین سر بخورید و از صرف ناهار پیک نیکی با خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

  • Where: 3800 River Bend Drive, Red Deer County, Alberta
  • Tickets: Free admission, $5 to rent a tube

پارک آبی McKay Ranch Aquatic Centre

https://www.instagram.com/p/rGSLV_hKHn/?utm_source=ig_embed

در استخرهای روباز و حوضچه‌ی آبگرم این پارک تنی به آب بزنید و از گرمای خورشید لذت ببرید. در استخر چهار لاینه‌ی المپیک McKay Ranch، مهارت‌های شنای خود را به چالش بکشید.

  • Where: Abbey Centre, Box 220, 4500 Womacks Road, Blackfalds, Alberta
  • Admission: $9