Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

راه‌اندازی کمپین GoFundMe به منظور «خرید بلوز برای جاستین ترودو»

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بعد از اینکه نخست‌وزیر جاستین ترودو، هفته گذشته بدون بلوز در تورنتو در حال دویدن دیده شده، چند تن از شهروندان کانادایی نگران، تصمیم گرفتند دور هم جمع شوند و از نخست‌وزیر حمایت کنند.

CULTURE Athletics، بوتیک پوشاک ورزشی مستقر در تورنتو، کمپین GoFundMe را راه‌اندازی کرده است تا برای خرید بلوز برای ترودو پول نقد جمع‌آوری کند.

Nigel Fick، مالک این بوتیک می‌گوید: «ما از تعهد نخست‌وزیر برای دویدن حمایت می‌کنیم. فقط می‌خواهیم مطمئن شویم که پوشاک مناسب این کار را داشته باشد».

گرچه روز پنجشنبه یعنی همان روزی که تورودو در حال دویدن بود، هوای تورنتو بسیار گرم بود، اما جناب نخست‌وزیر پیش از این هم بدون بلوز در انظار عمومی ظاهر شده است؛ که به گفته این بوتیک لباس ممکن است باعث شود خیلی‌ها فکر کنند که او با کمبود لباس مواجه است.

این بوتیک در بیانیه‌ای گفت «در پایان این کمپین، از نخست‌وزیر دعوت خواهد شد که لباس خود را از بوتیک CULTURE Athletics در Leslieville انتخاب کند».

و در صورتی که مشخص شود نخست‌وزیر به هیچ وجه نیازی به لباس ندارد، کل درآمد حاصل از این کمپین به Right to Play Canada برای حمایت از کودکان در سراسر جهان اهدا خواهد شد.

هدف ۳۹ دلاری این کمپین، ظرف پنج روز به ۱۲۰ دلار رسیده است.

منبع: dailyhive