Tuesday, April 23, 2024
17.1 C
Calgary

آبشار صورتی ، گوهر پنهان کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آب‌های به رنگ صورتی فقط مختص به موزیک ویدئوهای نیکی میناژ نیست! بله، کانادا هم یک آبشار صورتی منحصر بفرد دارد که رنگ آب آن در مواقع خاصی صورتی می‌شود.

آبشار صورتی Cameron در پارک ملی Waterton Lakes آلبرتا، یک آبشار خیره‌کننده است که آب آن در روزهای معمولی به رنگ آبی روشن است. با این حال، در طول دوره‌های بارش باران‌های غیرطبیعی و سنگین ، آب با رسوبی به نام آرگولایت مخلوط می‌شود و رنگ آب زیر نور خو.رشید به رنگ صورتی درمی‌آید. و یک آبشار صورتی رنگ زیبا را پدید می‌آورد.

البته فرصت تماشای این آبشار وقتی رنگ آن به صورتی تغییر پیدا می‌کند، خیلی کم پیش می‌آید. شرایط این پدیده باید تقریبا کامل باشد. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید دفعه بعد که به این پارک ملی می‌روید، آبشار صورتی را هم ببینید. با این حال، عکاس‌هایی که اغلب برای ثبت تصاویر این آبشار به آنجا می‌روند، توصیه می‌کنند که بازدیدکننده‌هایی که تصمیم دارند شانس خود را برای دیدن آبشار امتحان کنند، باید در فصل بارانی (بهار و تابستان) بروند.

آبشار صورتی

 

یک پیاده‌روی کوتاه تا پای آبشار، زمان‌بندی دقیق و صبر و شکیبایی زیاد، تمام چیزی است که تماشای این پدیده سورئال به آن نیاز دارد. برای کسانی که دوست دارند این منظره را از دور ببینند نیز یک قسمت دیده‌بانی مجهز و یک پل وجود دارد.

Rochelle Coffey یکی از افراد خوش شانسی است که توانسته آبشار Cameron را وقتی رنگ آن صورتی شده ببیند؛ در یکی از همان پیاده‌روی‌های همیشگی با شوهرش و پس از یک باران سنگین. Coffey می‌گوید نزدیک به دو ساعت طول می کشد تا رسوب به آبشار برسد.

او به Daily Mail گفت: «اوایل همان روز باران شدیدی بارید، که البته غیر معمول نیست، اما بقیه شرایط هم باید برای پایین آوردن این رسوبات کاملا مناسب باشد».

منبع: narcity