Tuesday, April 23, 2024
4.7 C
Calgary

مرد اهل بریتیش کلمبیا در حال حمل هزار پوند ماریجوانا دستگیر شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

راننده یک کامیونت تجاری در حالی در مانیتوبا متوقف شد که محموله همراه او، طبق گفته های پلیس کانادا، بزرگترین محموله ی توقیفی در حال رانندگی از سال 2015 بوده است.

در بیست و دوم جولای، یک افسر RMCP در هنگام انجام وظیفه، کامیونتی را در اتوبان Trans-Canada، واقع در Westhawk مانیتوبا متوقف کرد.

این افسر گفت:” ما این خودرو را تنها برای بررسی قانونی مدارک راننده متوقف کردیم. این بررسی ها برای اطمینان حاصل کردن از امنیت خودروهای تجاری و محموله آنان است، چرا که خودروهای تجاری در 20 درصد تصادفات مرگبار مانیتوبا نقش دارند.”

به نقل از پلیس، زمانی که این افسر برای بررسی مدارک راننده خودرو را متوقف کرد، “موارد مشکوک زیادی” وجود داشته است. سپس برای رفع این موارد محموله کامیونت توسط چندی از مامورین بازرسی شد. وقتی افسران پلیس تریلر را جستجو کردند، 925 پوند ماریجوانای بسته بندی شده و 75 پوند حشیش و مواد مخدر خوراکی را که در میان خوراکیهای معمولی پنهان شده بودند، کشف کردند. در نهایت، راننده دستگیر شد و کامیونت نیز به همراه محموله کشف شده توقیف شد.

اکنون Claudiu Huber، راننده 46 ساله ساکن Aggassiz ، متهم به حمل غیرقانونی مواد مخدر تحت کنترل شده است و در حال حاضر تا مشخص شدن تاریخ برگزاری دادگاه آزاد می باشد.

پلیس می گوید محموله این کامیونت در Lower Mainland بارگیری شده است و در حال انتقال به جنوب انتاریو بوده است.

 

منبع: Dailyhive