Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

جذب ۱۰۰۰ نفر نیروی کار تمام وقت آمازون در مرکز جدید بالزاک کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بالاخره آمازون استخدام 1000 نفر برای کار در مرکز عظیم خود در بالزاک آلبرتا را آغاز کرد. این مرکز از اکتبر گذشته در حال ساخت بوده است. در ماه ژوئن یک تور برای بازدید از این مرکز برگزار شد و حتی چندی از نمایندگان آمازون برای تشریح فعالیت های این شرکت و شغلهای موجود، در صبحانه پنکیک استمپید کلگری شرکت کردند.

عملیات استخدام هم اکنون آغاز شده است و به نقل از آمازون، کارمندان جدید، کالای درخواست شده را دریافت و بسته بندی کرده و برای ارسال به مشتری آماده می کنند.

کارمندان تمام وقت از خدماتی همچون بیمه های پزشکی، تست بینایی و دهان و دندان، طرح RSP و دریافت جوایزی برای عملکرد مثبت خود از اجناس شرکت، بهره مند می شوند.

همچنین کارمندان جدید می توانند از طرح Amazon’s Career Choice بهره ببرند. در این طرح، آمازون 95 درصد هزینه ثبت نام در رشته هایی که مربوط به شغلهای پردرخواست هستند را پرداخت می کند؛ حتی اگر آن رشته هیچ ارتباطی با کار در آمازون نداشته باشد.

متقاضیانی که می خواهند فرم استخدام را در وبسایت آمازون تکمیل کنند، باید حداقل 18 سال داشته باشند و از مدرسه فارغ التحصیل شده باشند. دستمزدها از ساعتی 15.75 دلار آغاز می شوند.

منبع: Dailyhive