Wednesday, April 17, 2024
-0.6 C
Calgary

ظهور فروشگاههای ماریجوانا در سراسر کشور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در 20 سال اخیر، همه پس از خرید ماریجوانا مجبور به قراردادن آن در محفظه های آلومینیومی یا پلاستیکی بودند. در چند سال اخیر داروخانه های عمومی نقش تقریبا مهمی در تدارک مکانی برای فروش ماریجوانا ایفا کرده اند، اما همچنان نیاز به یک محل فروش بهتر برای ماریجوانا به شدت احساس می شود.

قانونی شدن فروش ماریجوانا در فروشگاههای خصوصی، درهای جدیدی را بر صنعت خرده فروشی ماریجوانا گشوده است و شما با وارد شدن به این فروشگاهها به جای زیر زمین خانه خود، فروشگاه لباس مورد علاقه تان را به خاطر خواهید آورد.

اسامی تعدادی از فروشگاههای خرده فروشی ماریجوانا:

Fire & Flower

این فروشگاه در ادمونتون فعالیت می کند و از اولین فروشگاههای خرده فروشی ماریجوانا است که در آلبرتا مجوز گرفت. این مجموعه تصمیم دارد با احداث فروشگاه در 37 استان مختلف، فعالیتهای خود را در سراسر کشور گسترش بدهد.

کانسپتی از فروشگاههای Fire & Flower

Prairie Records

تهیه کننده این مجموعه، Westleaf، در حال احداث یک مجموعه جدید در ساسکاتچوان به کمک سرمایه گذاری 8 میلیون دلاری Thunderchild First Nation است.فروشگاه های جدید این مجموعه به زودی تحت نام Prairie Records افتتاح خواهند شد. آنها همچنین در حال کسب مجوز برای فعالیت در بریتیش کلمبیا هستند.

کانسپتی از فروشگاههای Prairie Records

City Cannabis Co.

این شرکت واقع در بریتیش کلمبیا (که در گذشته با نام Vancity Weed فعالیت می کرد) در حال حاضر دارای دو فروشگاه در ونکوور است و در حال کسب مجوز برای سومین فروشگاه می باشد. این مجموعه نیز تصمیم دارد خدمات خود را در غرب کشور افزایش دهد.

مالک این مجموعه، Krustian Wetulani، که در گذشته مدیر تعدادی از شعبه های استارباکس نیز بوده است، بعد از روی آوردن به درمانهای گیاهی احساس کرد که در کشور نیاز به مکانهای مناسب تری برای فروش ماریجوانا است.

City Cannabis Co

Spiritleaf

این شرکت واقع در آلبرتا، اولین شرکت کانادایی ماریجواناست که به عضویت سازمان Canadian Franchise در آمده است. تمامی فروشگاههای Spiritleaf دارای محلی برای جمع شدن افراد دور هم، لذت بردن از موسیقی و حمایت از Tragically Hip خواهند بود.

کانسپتی از فروشگاههای Spirit Leaf

 

منبع: Dailyhive