Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

پیش بینی هوای زمستان کانادا توسط سالنامه The Old Farmer

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سالنامه محبوب Old Farmer، پیش بینی سالیانه خود را درباره اقلیم زمستانی کانادا منتشر کرد.

بیشتر پیش بینی های این سالنامه در حوزه دما و بارش است و معمولا از 18 ماه قبل منتشر می شوند. در 80 درصد موارد، این پیش بینی ها صحیح هستند. پس اگر از الان در حال برنامه ریزی برای زمستان هستید، به آنچه درباره زمستان بعضی از شهرهای کانادا پیش بینی شده است، توجه کنید:

تورنتو

زمستان تورنتو با دمای معمولی و بارش نسبتا شدید برف و باران همراه و سردترین بازه های زمانی در این شهر،اوایل ژانویه تا اواخر فوریه و همچنین اواسط دسامبر خواهد بود. برفی ترین زمانهای تورنتو نیز اوایل دسامبر و اواسط فوریه و مارس خواهد بود. پیش بینی سالنامه این است که به دلیل بارش نسبتا زیاد، ماه های آپریل و می، خنک تر از دیگر ماهها هستند.

مونترئال

متاسفانه زمستان امسال نیز در مونترئال به مانند سال گذشته، شدیدا سرد خواهد بود و پیش بینی می شود که امسال بارش برف در این شهر افزایش یابد. این شهر نیز بارش نسبتا زیادی را تجربه خواهد کرد. طبق پیش بینی سالنامه، این شهر سرد ترین هوای خود را از اوایل ژانویه تا اواسط فوریه و پربرف ترین روزهای خود را در اوایل آپریل و فوریه تجربه خواهد کرد.

کلگری

هوای کلگری کمی رو به سردی می رود و احتمال بارش نسبتا زیادی در این شهر وجود دارد. سرد ترین زمان این شهر از اواسط دسامبر تا اواخر ژانویه خواهد بود.از اوایل دسامبر تا اواخر آپریل نیز در کلگری برف شدید خواهد بارید. این شهر هوای خنک تر و بارانی تری را در این فصل سپری خواهد کرد.

ونکوور

آب و هوا در ونکوور نسبتا معمولی همراه با بارش برف و باران خواهد بود.این شهر سردترین روزهای زمستان را در اواخر فوریه و دسامبر و اوایل ژانویه خواهد داشت.از اوایل ژانویه تا اواخر فوریه نیز این شهر پربرف ترین روزهای زمستان را تجربه خواهد کرد.
پس تا می توانید از آفتاب لذت ببرید، چرا که پس از چند هفته، دلتنگ این روزها خواهید شد.

منبع: Dailyhive