Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

طرح جدید عضویت ماهیانه آمازون کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آمازون کانادا اعلام کرده درحال راه‌اندازی یک طرح جدید عضویت ماهیانه پرایم است.

به گفته شرکت، این آپشن ماهانه با قیمت ۷٫۹۹ دلار، جایگزین عضویت سالانه ۷۹ دلاری برای اعضای پرایم است.

Mike Strauch مدیر آمازون کانادا می‌گوید: «این طرح جدید، بهترین‌های سرگرمی و خرید را به یک بسته ساده با ارزشی باورنکردنی در اختیار کانادایی‌ها قرار می‌دهد. با راه‌اندازی طرح عضویت ماهیانه، یک روش راحت دیگر را هم به مزایایی که اعضای پرایم از آنها برخوردار هستند اضافه می‌کنیم».

از زمان شروع طرح عضویت سالانه به قیمت ۷۹ دلار در ژانویه ۲۰۱۳، مزایا و خدمات پیشنهادی به اعضای پرایم در کانادا روزبه روز در حال افزایش بوده است.

اوایل سال جاری، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد پروژه توسعه مجدد ساختمان قدیمی کانادا پست در مرکزشهر ونکوور را برعهده بگیرد تا از آن به عنوان یک ساختمان اداری دیگر برای گسترش نیروی کار روز افزون در ونکوور استفاده کند.

علاوه بر افزایش تعداد کانادایی‌هایی که در آمازون ثبت‌نام کرده‌اند، تعداد اعضای پرایم نیز در ۱۸ ماه گذشته دو برابر شده است.

درحال حاضر طرح پرایم در کانادا شامل مزایایی نظیر دسترسی نامحدود به فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی با Prime Video، دسترسی به بیش از یک میلیون آهنگ در Prime Music، ذخیره عکس نامحدود با Prime Photos و Twitch Prime می‌باشد.

مشتریان واجد شرایط می‌توانند شروع یک طرح رایگان ۳۰ روزه و انتخاب عضویت مورد نظر خود در amazon.ca/prime، از مزایای بسیار این طرح بهره‌مند شوند.

منبع: dailyhive