Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

سرقت نیم میلیون دلاری از گالری هنری کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پلیس کلگری (CPS) در حال بررسی پرونده سرقتی به ارزش 500 هزار دلار از یک گالری محلی در کلگری است. به نقل از پلیس، این سرقت در روز یکشنبه، 20 می صورت گرفته است و سارقین با استفاده از یک اره برقی و از طریق درب اصلی وارد گالری Gerry Thomas در جنوب غربی 11th Avenue شده اند.

به محض ورود، مظنونین حدود 30 قلم از نقاشی ها، مجسمه ها و عکس ها را به سرقت برده اند. آنها همچنین پس از کشف اتاق مجاور پارکینگ ساختمان، 30 تا 40 قطعه دیگر را نیز ربودند تا ارزش اقلام ربوده شده به 500 هزار دلار برسد.

به ارزش 10 هزار دلار وسایل الکترونیکی و مشروبات الکلی ربوده شده است. سارقین در حال فرار، سر از کافه مجاور گالری در آورده اند و یک سرقت 10 هزار دلاری نیز از کافه گزارش شده است.

تصویر ثبت شده از یکی از مظنونین

تصاویر مظنونین و خودروهایشان توسط پلیس تهیه شده است. پلیس معتقد است این افراد اوایل روز برای دستکاری دوربینهای مداربسته به محل وقوع سرقت آمده اند.

تصویر ثبت شده از یکی از مظنونین
تصویر ثبت شده از خودروی مظنونین

پلیس هم اکنون از افرادی که هرگونه اطلاعاتی راجع به این حادثه، مظنونین و محل نگه داری آثار هنری دارند، خواسته است تا با شماره غیر اورژانسی 403-266-1234 تماس بگیرند.همچنین مردم می توانند برای فرستادن پیام ناشناس با شماره 1-800-222-8477 تماس حاصل کنند و یا از طریق وبسایت با Crime Stoppers در ارتباط باشند.

شهروندانی که قصد دارند اثر هنری را خریداری کنند، بهتر است اول به The City of Calgary Newsroom سری بزنند تا بتوانند در صورت دزدی بودن اجناس مورد نظرشان، آنها را شناسایی کنند.

تصاویر اجناس ربوده شده به صورت زیر است:

منبع: Dailyhive