Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

نیاز شهرداری کلگری به 3000 داوطلب برای انجام همه پرسی المپیک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری کلگری اعلام کرده است که در نظر دارد برای انجام همه پرسی المپیک در ماه نوامبر، 3000 نفر را به خدمت بگیرد.

با توجه به اینکه انجام همه پرسی طبق تصمیم شورای شهر در اوایل سپتامبر قطعی شد، حال شهرداری ملزم است تا 13 نوامبر نیروی کاری لازم برای رای گیری را استخدام کند.

ثبت نام برای عموم آزاد است و نکاتی از قبیل سمت های کاری ( و البته دستمزد تقریبی!) در سایت Elections Calgary Website قابل مشاهده است.

یک مامور PDRO وظیفه نظارت بر محل رای گیری را دارد و حدود 450 دلار به عنوان دستمزد دریافت می کند.یک نفر نیز به عنوان دستیار (Assistant PDRO) به PDRO کمک می کند و او نیز 400 دلار دریافت می کند.

متصدیان برگه های رای (Ballot Clerks) وظیفه محافظت از برگه های رای و فراهم کردن برگه های بیشتر در صورت نیاز را بر عهده دارند و در پایان 275 دلار دریافت می کنند. جدول نویس ها نیز همین مقدار را به عنوان دستمزد دریافت می کنند و وظیفه آنها راه اندازی و رسیدگی به ماشین شمارش آراء است. این افراد باید در آموزش نحوه استفاده از تکنولوژی به دیگران ماهر باشند.

تمامی کارکنان در ماه نوامبر در یک جلسه تمرینی شرکت خواهند کرد. این جلسه برای بیشتر سمت ها یک ساعت و برای سمت های ارشد تا 3 ساعت به طول خواهد انجامید.

مدت شیفت های کاری از ساعت 7 صبح تا 7 شب خواهد بود، البته ممکن است سمت های ارشد گروه برای مدت بیشتری حضور داشته باشند.

با افراد پذیرفته شده در اوایل اکتبر تماس گرفته می شود و سمت کاری و محل استقرار هر فرد به او اعلام خواهد شد.

در این همه پرسی تنها یک سوال از افراد پرسیده خواهد شد:” آیا شما با برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک 2026 در کلگری موافقید؟” و دو پاسخ نیز برای این سوال وجود دارد:” موافقم” و “مخالفم”.

همه پرسی در روز ششم و هفتم نوامبر برگزار خواهد شد.

منبع: Dailyhive