Tuesday, April 16, 2024
1.9 C
Calgary

فستیوال بین‌المللی بالن‌ها آلبرتا در حال برگزاری است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فستیوال بالن‌ها با عنوان Heritage Inn برای ششمین سال دوباره درHeritage Inn, High River برگزار می‌شود. بالن‌های شرکت کننده از نقاط مختلف دنیا آمده‌اند تا در آسمان به پرواز درآیند.

بخش ویژه این فستیوال، که در روز جمعه ۲۸ سپتامبر برگزار خواهد شد، درخشش شبانه نامگذاری شده که در آن بالن‌ها در تاریکی شب به پرواز در خواهند آمد. بازدیدکنندگان می‌توانند با خلبان‌های بالن‌ها دیدار کنند و ساز و کار بالن‌های هوای گرم را تماشا کنند. بهتر است زودتر در محل فستیوال حاضر شوید و از مزه کردن خوراکی‌های فروشندگان فستیوال لذت ببرید. بالن‌‌ها به مدت ۱ ساعت بعد از ساعت ۸ غروب خواهند درخشید.

درخشش شبانه (Night Glow) چیست؟

در بخش جالب این فستیوال که همان درخشش شبانه است، بالن‌ها بعد از تاریک شدن هوا مشعل‌هایشان را روشن می‌کنند تا هوای گرم در بالن دمیده شود پس از آن با باد شدن و روشن ماندن مشعل‌ها، هر بالن شبیه به یک لامپ روشن در تاریکی شب خودنمایی می‌کند.

حضور این فستیوال برای عموم مردم رایگان است اما بالن‌ سواری هزینه ۲۵۰ دلار برای هر نفر دارد.

کی و کجا برگزار می‌شود؟

فستیوال بالن‌ها از ۲۶ سپتامبر شروع می‌شود و برای اطلاع دقیق از ساعت‌های پرواز بالن‌ها می‌توانید به سایت فستیوال به آدرس  heritageinninternationalballoonfestival.com مراجعه کنید.

بخش ویژه درخشش شبانه هم روز جمعه ۲۸ سپتامبر از ساعت ۵ بعد از ظهر شروع می‌شود تا ۹ شب که بخش اصلی ساعت ۸ اجرا می‌شود. در صورت نامساعد بودن هوا، فستیوال به روزهای بعدی موکول می‌شود.

فستیوال بالن‌ها همانطور که گفته شد در های ریور برگزار می‌‌شود.

منبع: Dailyhive