Wednesday, April 24, 2024
17.4 C
Calgary

جشن افتتاحیه کتابخانه مرکزی جدید کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بالاخره روز افتتاحیه کتابخانه مرکزی جدید کلگری فرا رسید!

ساختمان بزرگ و زیبای کتابخانه مرکزی که درست در مرکز شهر خوش نشسته است، بالاخره درهای خود را به عموم باز می‌کند و در ابتدای ماه نوامبر با یک جشن بزرگ افتتاح می‌شود.

این جشن چهار روزه، روز پنج شنبه اول نوامبر آغاز می‌شود و طبق اعلامیه کتابخانه عمومی کلگری، تا چهارم نوامبر ادامه خواهد داشت.

شهردار کلگری، Naheed Nenshi، در بیانیه‌ای گفت: «کتابخانه مرکزی جدید متعلق به همه مردم کلگری است؛ جایگاهی بی‌نظیر و فرصتی برای همه. به همین دلیل افتتاحیه و در دسترس قرار دادن آن برای همگان، اهمیت ویژه‌ای دارد».

مراسم رسمی افتتاحیه روز پنج شنبه، شامل موسیقی زنده، تورهای رایگان، مهمانان ویژه است و درها ساعت ۱۰ صبح باز خواهد شد. این رویداد تا ساعت ۸ بعدازظهر ادامه خواهد داشت؛ و این یعنی زمان زیادی برای دیدن تمام برنامه‌ها خواهید داشت.

از ساعت ۷ تا ۹ بعد از ظهر، فضانورد شناخته‌شده جهانی، Christ Hadfield، به روی صحنه خواهد آمد و مسلما سخنرانی به یاد ماندنی خواهد داشت؛ و اگرچه بلیط‌ها رایگان است، اما اگر تمایل به حضور در این رویداد دارید، باید از قبل ثبت نام کنید تا جا برای‌تان رزرو شود.

Bill Ptacek، مدیر كتابخانه عمومی كلگری، در این‌باره گفت: «بسیار خوشوقتیم که برای جشن افتتاحیه و الهام بخشیدن به اعضای‌مان، پذیرای Christ Hadfield هستیم».

«کتابخانه مرکزی جدید یک مرکز فرهنگی برای یادگیری و نوآوری خواهد بود و هیچ شخصی بهتر از Christ Hadfield نمی‌تواند نشان دهد زمانی که با هم متحد شویم و رویایی بزرگ در سر بپرورانیم، چه چیزها که امکان‌پذیر نمی‌شود».

جمعه شب منتظر یک Lit Gala باشید که تمامی سطوح و طبقات ساختمان را روشن می‌کند، همچنین هنرمندان، سخنرانان و خوراکی‌های خوشمزه نیز انتظار شما را می‌کشند. بلیط این رویداد ۷۵۰ دلار و به صورت آنلاین قابل خریداری است.

شنبه و یکشنبه، روز سرگرمی خانواده‌هاست؛ یک رویداد خانوادگی که در تمام طول روز برگزار می‌شود، و شامل برنامه‌های رایگان و تور بازدید از کتابخانه جدید است. ایستگاه‌های صنایع دستی، موسیقی زنده و سرگرمی‌های دیگر در سرتاسر ساختمان نیز آماده سرگرم کردن هم بچه‌ها و هم والدین آنها هستند.

افتتاحیه کتابخانه مرکزی جدید

زمان: پنجشنبه ۱ نوامبر تا یکشنبه ۴ نوامبر

پنجشنبه: شاعت ۱۰ صبح تا ۸ بعد از ظهر

سخنرانی Christ Hadfield: پنجشنبه ۷ تا ۹ بعد از ظهر

Lit Gala: جمعه ۷:۳۰ بعد از ظهر

شنبه و یکشنبه: کل روز

مکان: کتابخانه مرکزی جدید – خیابان 8th، کلگری

منبع: dailyhive