Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

ساکنان کلگری، از این پس می توانند از تکنولوژی Uber Beacon برای پیدا کردن تاکسی خود استفاده کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آیا تا به حال موقع سوار شدن به یک ماشین، این دغدغه را داشته اید که این ماشین Uber است که من درخواست کرده بودم؟ آیا این تجربه را داشته اید که با خجالت از ماشین پیاده شوید، چون متوجه شده اید که به اشتباه سوار ماشینی شده اید؟

حتی اگر تا به حال این تجربه ها را نداشته اید، مطمئنا نگران آن بوده اید – به همین دلیل، برای جلوگیری از این مشکل، Uber سرویس جدیدی به نام Uber Beacon را معرفی کرده است.

از تاریخ سه شنبه، 23 اکتبر، ساکنان کلگری می توانند از سرویس Uber Beacon استفاده کنند. با استفاده از این سرویس، مسافران و رانندگان به خصوص در ساعات تاریک روز، راحت تر یکدیگر را پیدا می کنند.

سرویس Uber Beacon به این صورت کار می کند که، مسافران پس از درخواست Uber می توانند نسبت به انتخاب یک رنگ اقدام کنند. این رنگ روی شیشه جلو اتومبیل رانندگان نمایش داده می شود، در نتیجه مسافر به راحتی می تواند تشخیص دهد که باید سوار کدام ماشین شود.

بگفته شرکت Uber، این سرویس حتی در مناطقی که جمعیت زیادی دارند، به عنوان مثال پس از یک کنسرت و یا رویدادهای ورزشی، به خوبی کار می کند.

از دیگر مزایای این برنامه این است که، باعث روشن شدن موبایل مسافران می شود، در نتیجه راننده راحت تر می تواند مسافران را به خصوص در مکان های شلوغ پیدا کند. این خدمت به ویژه در مناطقی که هنوز تکنولوژی Beacons برای راننده ها در شیشه جلو اتومبیل وجود ندارد، مناسب است.

براساس گفته شرکت Uber، این تغییرات بخشی از برنامه توسعه این شرکت بوده که شامل درخواست های تضمین شده در ساعت از پیش مشخص شده بوده که طی آن مسافران قادر هستند برای زمان خاصی درخواست بدهند. در صورتیکه راننده تاخیر داشته باشد، یا هیچ وقت دنبال مسافر نیاید، اوبر 10 دلار اعتبار برای مسافر در نظر خواهد گرفت.

منبع: dailyhive