Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

واکسیناسیون آنفولانزا اکنون در تمام کلینیک‌های بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سازمان خدامت بهداشتی Vancouver Coastal Health می‌گوید واکسیناسیون آنفولانزا بهترین راه برای محافظت بدن در برابر ابتلا به بیماری است. همزمان با شروع فصل شیوع آنفولانزا سازمان Vancouver Coastal Health به همه مردم یادآوری می‌کند که انجام واکسیناسیون بهترین راه برای محافظت از بدن خود و سایر اطرافیانشان در برابر ابتلا به بیماری است.

طبق گفته سازمان Coastal Health دریافت واکسن آنفولانزا برای تمام افراد شش‌ماهه و بالاتر ضروری است. تزریق این واکسن اکنون در تمامی کلینیک‌های متعلق به Vancouver Coastal Health، مطب پزشکان، کلینیک‌های موقت دایر شده در خیابان و داروخانه‌های سراسر ایالت بریتیش کلمبیا انجام می‌شود. دکتر امیلی نیوهاوس (Emily Newhouse)، پزشک مستقر درVancouver Coastal Health اظهار کرد:

دریافت واکسن آنفولانزا هیچ خطری برای فرد ندارد و به طرز چشم‌گیری امکان ابتلای شما به آنفولانزا را کاهش می‌دهد. این کار همچنین سبب محافظت از اطرافیان شما نظیر اعضای خانواده‌تان می‌شود. ما ممکن است امسال با شیوع متوسط بیماری آنفولانزا مواجه باشیم اما صادقانه بگویم که هیچ راه قطعی برای پیش‌بینی میزان شیوع بیماری وجود ندارد.

در ایالت بریتیش کلمبیا افرادی نظیر کودکان کم سن وسال، افراد مسن، افراد بستری در مراکز مراقبتی و خانه سالمندان و بومی‌هایی  که در معرض خطر فزاینده مواجهه با شرایط وخیم و حتی مرگ ناشی از آنفولانزا قرار دارند مشمول دریافت رایگان این واکسن هستند. برای یافتن نزدیک‌ترین کلینیک جهت انجام واکسیناسیون به وبسایت Immunize B.C به آدرس immunizebc.ca مراجعه کنید.

منبع: cbc