Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

پل روگذر بزرگراه شماره ۱۹۴ در جنوب کلگری افتتاح می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این پل به اتومبیل‌ها اجازه خواهد داد تا بر فراز منطقه Priddis Slough wetlands ازMacleod Trail به سمت خیابان Sheriff King رفت وآمد کنند. به دنبال افتتاح یک پل روگذر جدید بر فراز منطقه Priddis Slough wetland افراد دارای وسایل نقلیه اکنون می‌توانند بین خیابان‌های Sheriff King، Slough wetlands و Macleod Trail واقع شده در بزرگراه شماره ۱۹۴ رفت وآمد کنند. دیانا کولی- آرکهارت (Diane Colley-Urquhart)، رئیس شهرداری ناحیه ۱۳ کلگری در یک بیانیه اعلام کرد:

این جاده چه به منظور رانندگی، چه حمل ونقل بار، دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی مورد استفاده قرار بگیرد قادر است رفت وآمد مردم بین مناطق شهری را چه الان و چه در آینده تسهیل کند.

کار بر روی این پروژه از سال ۲۰۱۵ شروع شده بود. زمانبندی تعیین شده برای آخرین بخش از خاکبرداری این پروژه ۶۶/۷ میلیون دلاری تکمیل آن را در بهار ۲۰۱۹ پیش‌بینی می‌کند.

این پل روگذر جدید قرار است به عنوان پل ارتباطی میان منطقه Silverado و مناطق در حال توسعه آتی در بخش غربی منطقه Macleod عمل کند که انتظار می‌رود جمعیت ساکن در این منطقه به تدریج به ۳۴۰۰۰ نفر برسد.

امسال یکی از ۲۹ پروژه عمده در حال جریان در زمینه حمل ونقل کلگری اضافه کردن یک جاده جدید ۴ باندی به شهر بود که در هر سمت از آن معابری با قابلیت استفاده توسط افراد سواره و پیاده قرار گرفته باشد.

این پل روگذر همچنین امکان رفت وآمد اتومبیل‌ها و مردم را بر فراز قطارهای شرکت Canadian  Pacific Railway که در سراسر ناحیه در حال حرکت هستند فراهم می‌کند؛ همراه با فضای کافی که برای قطارهای شهری آتی به وجود آورده است و نیز به زندگی حیات وحش منطقه کمک خواهد کرد.

منبع: cbc