Wednesday, April 24, 2024
17.4 C
Calgary

پنج مورد قابل توجه در اقتصاد کانادا همین هفته

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رئیس بانک مرکزی کانادا Stephen Poloz، روز دوشنبه گذشته در اتاق بازرگانی کانادا-انگلیس در انگلیس سخنرانی کرد.

افزایش رشد دستمزد که از طرف اداره آمار کانادا در روز جمعه گذشته اعلام شده بود، باعث شده است که برخی از اقتصاددانان پیش بینی کنند که نرخ بهره، رشد کمی داشته باشد.

تعداد مسکن

سازمان مسکن و وام مسکن کانادا اعلام کرده است که امروز، گزارش بازار مسکن در سال 2018 را منتشر خواهد کرد. انتظار میرود که اطلاعات اولیه ماه اکتبر را در روز پنجشنبه منتشر کند.

درآمد شرکت Manulife

. انتظار می رود که شرکت Manulife Financial Corp گزارشات مالی سه ماهه سوم خود را امروز چهارشنبه منتشر کند. این شرکت بیمه هفته گذشته اعلام کرد که برخی از کسب و کارهای خود دوباره بیمه می کند و سود سهام سه ماهه شرکت را به 14% افزایش می دهد.

بازگشت به اینترنت

شرکت Canadian Tire Corp. Ltd اعلام کرده است که گزارش سه ماهه سوم خود را در روز پنج شنبه منتشر خواهد کرد. این شرکت اخیرا خدمت ارسال به درب منزل را برای کسب و کار تجارت الکترونیک خود، مجددا به جریان انداخته است. در حالیکه، تقریبا یک دهه قبل، تمام کسب و کار تجارت الکترونیک خود را معلق کرده بود.

درآمد Magna

شرکت Magna International روز پنج شنبه سومین کنفرانس دوره سه ماهه خود را برگزار خواهد کرد. درآمد این شرکت، پس از توافق جدید آمریکا، مکزیک و کانادا که شامل تغییرات در بخش خودرو از جمله قوانین جدید برای قطعات خودرو می شود، بهبود پیدا می کند.

منبع: thestar