Wednesday, April 24, 2024
11.2 C
Calgary

یک مرد اهل بریتیش کلمبیا برای 3 ماه بلیط برنده 1 میلیون دلاری لاتاری را در کیف خود نگه داشته بود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک مرد اهل بریتیش کلمبیا برای 3 ماه بلیط برنده 1 میلیون دلاری لاتاری را در کیف خود نگه داشته بود تا اینکه هفته پیش فهمید که برنده لاتاری شده است،.

Darcy Hickey از Kamloops شماره‌های برنده قرعه‌کشی لاتاری 6 جولای 2018 را برده بود. اما او تا همین اواخر نمی‌دانست که برنده شده است.

Darcy Hickey در مصاحبه با یک نشریه می‌گوید: “من در Northills Centre  بودم و از چک کننده خودکار استفاده می کردم و 20 بلیطم را اسکن می‌کردم و جایزه‌های $ 1، $ 20، و پس از آن $ 1،000،000، را چک می‌کردم. من در آن لحظه در شوک مطلق بودم. فکر نمی کردم که واقعی باشد.”

او گفت: “من رویای ترک کار خود، بازسازی خانه و مسافرت را دارم،” او افزود، اکنون برای لذت بردن از سرگرمی‌های مورد علاقه خود مثل ماهی‌گیری و جمع‌آوری کلکسیون سکه بیشتر وقت خواهد گذاشت.”
Hickey همچنین گفت که او امیدوار است که این پول چشم‌انداز زندگی‌اش را تغییر دهد. “من خیلی به خودم سخت نخواهم گرفت… منظورم صرفه‌جویی است!”

BCLC یادآوری کرد شرکت کنندگان لاتاری باید در اسرع وقت وضعیت خود را چک کنند. بازیکنان پس از یک سال از تاریخ قرعه کشی وقت دارند که آن را دریافت کنند.

منبع: DailyHive