Friday, April 26, 2024
3.6 C
Calgary

افتتاح پیست اسکیت زمستانی در شمال شهر ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پیست اسکیت منطقه Metro Vancouver رسما برای تعطیلات کریسمس باز شده است. سازمان رسیدگی به امور کوهستان Grouse Mountain اعلام کرد که این محوطه اسکیت به مساحت ۷۴۳/۲۲ متر مربع آماده ورود علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی است.

It's a great day for a skate! ⛸️ #skatingpondisopen #grousemountain http://ow.ly/DJuz50jIqmF

Posted by Grouse Mountain Resort on Friday, November 16, 2018

اسکیت‌بازان می‌توانند هر روز از ۹ صبح تا ۱۰ شب در این پیست اسکیت‌بازی کنند و بعد از فراغت در قله Chalet یک فنجان شکلات داغ بنوشند. دسترسی به این پیست اسکیت به صورت افتخاری از طریق دریافت بلیطAlpine Experience، کارت عضویت Snow Pass یا کارت عضویت سالانه Annual Local Pass امکان‌پذیر است.

تجهیزات و کفش‌های اسکیت برای کرایه‌ در باجه Fireside Hut موجود است یا شما می‌توانید کفش‌های اسکیت‌ خودتان را همراه بیاورید.

این پیست یک هفته زودتر از دوره سفرهای تعطیلات کریسمس به قله کوهستان Grouse Mountain بازگشایی شده است که بر اساس جدول زمانی اعلام شده از ۲۳ نوامبر شروع به کار خواهد کرد.

این رویداد محبوب تعطیلات کریسمس شامل اسکیت‌بازی، سورتمه‌سواری، محوطه مخصوص چندبانده برای سرخوردن روی برف، یک تونل روشنایی جادویی و ملاقات با بابانوئل می‌شود. تا آن زمان می‌توانید از اسکیت‌بازی در قله کوهستان Grouse Mountain لذت ببرید.

پیست اسکیت روی یخ Grouse Mountain: زمستان ۲۰۱۸/۲۰۱۹

زمان: روزانه باز است

مکان: کوهستان Grouse Mountain – شمال شهر ونکوور، جاده 6400 Nancy Greene Way

ساعت: ۹ صبح تا ۱۰ بعدازظهر

پذیرش: دسترسی به این پیست اسکیت به صورت افتخاری از طریق دریافت بلیط Alpine Experience، کارت عضویت Snow Pass یا کارت عضویت سالانه Annual Local Pass امکان‌پذیراست.

منبع: Dailyhive