Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

بازارچه رایگان کریسمس در کلگری باز شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بازارچه رایگان مخصوص عید کریسمس در شهر کلگری از هم‌اکنون جهت خریدهای تعطیلات عید باز است. بازدید کردن از این بازارچه مخصوص عید کریسمس مطمئنا تبدیل به یک سنت جدید در تعطیلات خواهد شد.

کشاورزان کلگری با بازارچه سالانه خود که مخصوص تعطیلات کریسمس است  مجددا به این شهر بازگشته‌اند وامسال قرار است شاهد حضور بابانوئل و رویدادهای ویژه‌ای برای تمام خانواده‌ها باشیم.

خوردنی‌های لذیذ تعطیلات مانند آجیل برشته شده در فروشگاه  Goin’ Nutsو نمونه نوشیدنی‌های طعم‌دار در فروشگاه Field Stone Fruit Wines آماده پذیرایی از شما هستند.

ردیف‌های فراوانی از فروشندگان دوره‌گرد با بساط‌هایشان در این بازارچه جهت تامین نیازهای شما در روزهای تعطیل هم به صورت دائمی و هم به شکل زمانبندی شده فعال خواهند بود.

بازارچه کریسمس کلگری ارائه کننده انواع مختلفی از رویدادها و مراسم ویژه کریسمس خواهد بود. می‌توانید با خانوم نوئل چای بنوشید یا همراه بابا نوئل به تزئین شیرینی‌ها بپردازید. همچنین می‌توانید تعدادی اشیاء یخی حکاکی شده بگیرید و گوزن‌های سورتمه بابانوئل را درونشان ببینید.

ورود به بازارچه و پارک اتومبیل در محوطه آن کاملاً رایگان است و بازارچه نیز از هم‌اکنون تا ۲۳ دسامبر روزهای پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر باز است.

زمان: پنجشنبه‌ها تا یکشنبه‌ها، ۱۵ نوامبر تا ۲۳ دسامبر

ساعت: ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر

مکان: Calgary Farmer’s Market – 510 77th Avenue SE, Calgary

ورود برای عموم آزاد است

منبع: dailyhive