Wednesday, April 24, 2024
16.1 C
Calgary

کانادایی‌ها در تعطیلات کریسمس چقدر خرج می‌کنند؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چقدر پول حاضر هستید در طول تعطیلات کریسمس خرج کنید؟ یک نظرسنجی که اخیرا توسط موسسه Leger for the Retail Council of Canada (RCC) انجام شده است نشان می‌دهد که کانادایی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای خرج کردن چه مقدار پول در طی تعطیلات کریسمس هستند.

متوسط پول صرف شده ملی برای تمام موارد از جمله هدایا، سفر، غذا و تفریحات مبلغ ۶۷۵ دلار است که به طور قابل توجهی بر حسب نوع ایالت تفاوت می‌کند.

در ادامه متوسط پول هزینه شده برای تعطیلات کریسمس در تعدادی از ایالت‌های سراسر کشور آورده شده است:

بریتیش کلمبیا: ۶۸۸ دلار

آلبرتا: ۶۲۲ دلار

ساسکاتچوان: ۶۱۱ دلار

مانیتوبا: ۶۱۱ دلار

آنتاریو: ۸۰۵ دلار

کبک: ۴۵۸ دلار

آتلانتیک کانادا: ۸۱۳ دلار

طبق این نظرسنجی انجام شده ۶۵ درصد از کانادایی‌ها یک بودجه قطعی برای خرج کردن در تعطیلات دارند که از این میزان ۲۸ درصد آن‌ها در نهایت پول بیشتری از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودند خرج خواهند کرد.

کانادایی‌ها در مجموع پیش‌بینی می‌کنند که هزینه‌های لازم برای خرید غذا، نوشیدنی، و شیرینی مخصوص جشن‌های کریسمس و تفریحات این ایام بیشترین سهم از بودجه آن‌ها را به خود اختصاص خواهد داد که به دنبال آن هزینه‌های مورد نظر برای خرید لباس و اسباب‌بازی قرار می‌گیرد.

بخش عمده‌ای از خریداران کانادایی تعطیلات کریسمس یعنی ۶۹ درصد آن‌ها از هم‌اکنون قصد دارند که خرید خود را تا پایان نوامبر شروع کنند. خریدوفروش‌های انجام گرفته در روز Black Friday بیشترین معروفیت را دارا هستند به طوری که ۴۰ درصد از کانادایی‌ها پیش‌بینی می‌کنند از مزایای این فروش‌های ویژه استفاده خواهند کرد که از این بین نیمی از آن‌ها خریدهایشان را به صورت حضوری از فروشگاه‌ها انجام می‌دهند و نیمی دیگر به صورت اینترنتی خرید می‌کنند.

این نتایج حاصل یک نظرسنجی اینترنتی ۱۰ دقیقه‌ای است که از تاریخ ۱۰ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۸ از هر دو گروه مردان و زنان ۱۸ سال به بالا به عمل آمده است. نظرسنجی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی انجام شده بود.

منبع: dailyhive