Wednesday, April 24, 2024
16.1 C
Calgary

شهرداری ونکوور اعلام کرد برای آب و هوای زمستانی آماده است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با توجه مدت طولانی روزهای آفتابی در پاییز امسال، شاید برخی افراد فکر کنند که هنوز برای بارش برف زود است اما مقامات دولتی اعلام کردند که در حال آماده شدن برای زمستان هستند و از مردم هم خواستند تا همین کار را انجام دهند.

مدیر کل خدمات موتوری شهرداری، Jerry Dobrovolny در این موضوع اظهار داشت:

در هنگام بارش برف، تمام تلاش ما این است که جاده‌های اصلی را باز نگهداریم و مسیر اتوبوس‌ها هم بدون برف باشد تا خیابان برای همه مردم ایمن باشد.

مدیران شهرداری در ادامه افزودند که در همکاری با هواشناسی هستند تا از پیش‌بینی‌ ویژه‌ آب و هوای ونکوور بهره ببرند و زمانی هم که بارش برف آغاز شود یک برنامه واکنش جامع عملیاتی وجود داشته باشد.

وقتی هم که دما در حد انجماد پایین برود، شهرداری تلاش می‌کند تا خیابان‌های اصلی با توجه به شرایط موجود نمک‌پاشی یا پاکسازی شود. در سال ۲۰۱۷ شهرداری محل‌های تحت پوشش و دسترسی به نمک را افزایش داد. فهرست محل‌هایی در اولویت برای پاکسازی و نمک‌پاشی عبارتند از:

  • راه‌های بزرگ
  • مسیر اتوبوس‌ها
  • پل‌ها
  • جاده‌های دسترسی اضطراری (شامل ۵ بیمارستان بزرگ و دو مرکز امکانات مراقبت سلامت)
  • راه مدارس
  • ۱۵ مسیر پر تردد دوچرخه‌‌‌ها
  • پیاده‌روهای اطراف مدارس و بیمارستان‌ها
  • ایستگاه‌های اتوبوس
  • راه‌های اصلی شیب‌‌دار

مسئولان شهرداری اعلام کردند که در همکاری با مدیریت پارک‌های ونکوور هستند تا مطمئن باشند تیم‌های عملیاتی آنها آمادگی و پشتیبانی لازم را دارند. رئیس پارک‌ها هوارد نورمن هم گفت که امسال ماشین‌آلات‌شان به برف‌روب و نمک‌پاش مجهز هستند و کارکنان می‌توانند به راحتی پیاده‌روها، جاده‌ها و مسیرها را برف‌روبی کنند. ما ماموریت داریم که برف و یخ‌ را در یک زمان مشخص با تمرکز بر مناطق اولویت‌بندی شده مثل مراکز پر تردد و پارک‌ها پاکسازی کنیم.

همزمان با این که شهرداری در حال آماده شدن برای زمستان است، فهرستی هم شامل نکات کمک کننده به اهالی شهر برای این که از مشکلات پیشگیری کنند یا سریع‌تر بتوانند بعد از شروع برف مسائل خود را حل کنند آماده کرده است. چند مورد از این نکات آماده شدن برای زمستان شامل موارد زیر هستند.

آماده باشید. مطمئن شوید که بیل، پوتین برف، لاستیک مخصوص برف و نمک قبل از شروع بارش برف در خانه دارید.

مسئولیت‌ها و تعهدات خود را دانید. صاحبان و ساکنان خانه‌ها موظف هستند تا صبح روز بعد از بارش برف قبل از ساعت ۱۰ صبح تا فاصله ۱۰ متری اطراف خانه را از برف پاکسازی کنند و در غیر این صورت امکان جریمه وجود دارد.

لاستیک‌های یخ‌شکن تهیه کنید. اگر در زمستان رانندگی می‌کنید در نظر داشته باشید کهه باید لاستیک‌های یخ‌شکن با شیار حداقل ۱/۵ میلی‌متری تهیه کنید. داشتن این لاستیک‌های مخصوص در بزرگراه‌های بریتیش‌ کلمبیا ضروری است.

خودرو خود را حرکت دهید. کارکنان شهرداری اقدام به پاکسازی مسیرهای اصلی و راه اتوبوس‌ها می‌کنند و به همین دلیل باید خودرو خود را به دور از خیابان مثل پارکینگ خانه ببرید. کارکنان شهرداری هم با این کار راحت‌تر می‌توانند خیابان‌ها را پاکسازی کنند.

در صورتی که ضروری نیست از خودرو استفاده نکنید. می‌توانید ساعات حمل و نقل عموی را چک کنید و از خودروی خود کمتر استفاده کنید.

منبع: dailyhive