Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

دولت فدرال، 31 میلیون دلار برای ساخت مسکن ارزان قیمت در کلگری هزینه خواهد کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از طرف دولت کانادا، اعلام شده است که، ساخت یک برج در شهر کلگری انجام خواهد شد. Justin Trudeau ، روز پنج شنبه، 23 نوامبر در کلگری اعلام کرد که 31 میلیون دلار از استراتژی مسکن ملی دولت فدرال به ساخت “آپارتمان های اجاره ای مقرون به صرفه و قابل دسترس برای خانواده های طبقه متوسط” در کلگری اختصاص پیدا کرده است.

این ساختمان 121 آپارتمان مسکونی اجاره ای خواهد داشت که با برنامه مقرون به صرفه شهر کالگری هماهنگ خواهد بود. او این اطمینان را به مردم داد که نرخ اجاره این آپارتمان ها، در 10 سال آینده با قیمت مناسب ارائه خواهد شد.

طبق گفته دفتر ریاست جمهوری، این ساختمان توسط شرکتKanas، و در نزدیکی پارک Glenmore و بیمارستان عمومی Rockyview ساخته خواهد شد.

Trudeau در این اعلامیه گفته است که “همه افراد سزاوار مکان امن و مقرون به عنوان خانه هستند، و این محل، برای بیش از 120 خانواده، در مرکز شهر کلگری، این امکان را فراهم خواهد کرد”.

“این ساختمان جدید، خانه هایی را برای افراد فراهم می کند تا کودکان در آن یاد بگیرند و رشد کنند، و همچنین، خانواده ها در آن به ثبات برسند و فرصتی برای رشد در جامعه خود پیدا کنند”.

انتظار می رود که این ساختمان 15 طبقه ای، با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی، ساخته شود و در آن انرژی هایی از قبیل باد، خورشیدی و باتری در کنار سایر تکنولوژی های ذخیره سازی انرژی استفاده شود تا خانواده ها بتوانند در هزینه هایشان صرفه جویی کنند.

به عنوان بخشی ازاستراتژی 10 ساله مسکن ملی که در سال 2017 اعلام شد، 31 میلیون دلار برای خانه های مقرون به صرفه، بخشی از 40 میلیارد دلاری است که انتظار می رود طی 10 سال آینده برای کاهش بی خانمانی و افزایش در دسترس بودن مسکن ارزان قیمت در کانادا هزینه شود.

هدف استراتژی مسکن ملی، حذف بیش از پانصد هزار کانادایی از نیاز به مسکن، و کاهش بی خانمانها در کشور است.

منبع: DailyHive