Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

توده هوای سرد با دمای زیر صفر و احتمال بارش برف در راه است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در کلگری این موضوع برای هیچ کس تعجب‌آور نیست که هرچقدر به دسامبر نزدیک‌تر می‌شویم هوای شهر هم سردتر از پیش می‌شود. در حین اینکه در اواخر هفته گذشته شاهد بارش چند سانتیمتری برف در فرودگاه بین‌المللی کلگری (YYC) بودیم طبق گزارش سازمان هواشناسی Environment Canada شواهد حاکی از آن است که برف بیشتری به لطف دمای زیر صفر آتی در راه است.

اما قبل از اینکه وارد آن روزهای سرد شویم داریم از هوای نسبتا ملایم این روزهای کلگری که بیشترین آن ۶ درجه سانتیگراد و کمترین آن ۰ درجه سانتیگراد است و آسمان آفتابی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه لذت می‌بریم پس به نظر می‌رسد که احتمال بارش باران در سه‌شنبه‌شب وجود دارد.

سرمای واقعی زمستانی حول وحوش جمعه شروع می‌شود و در همین اثناء دمای روزها حول -۱ درجه سانتیگراد نوسان خواهد داشت و دمای شب‌ها به -۶ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت. انتظار نمی‌رود که دمای هوا در روز شنبه گرم‌تر شود البته اگر شما آن را گرم بنامید دمای هوا به ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد و تمام طول روز شاهد هوایی آفتابی-ابری خواهیم بود و شب هنگام نیز دما به -۹ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

این شرایط به معنای فرارسیدن سردترین روزهای زمستانی در شهر کلگری نیست اما نشانه‌ای است دال بر اینکه با وارد شدن به ماه دسامبر چه آب وهوایی انتظار شهر را می‌کشد. روز یکشنبه نیز با احتمال بارش برف در تمام طول روز همراه خواهد بود و به طور میانگین دمای هوا به -۵ درجه سانتیگراد می‌رسد و ۳۰ درصد هم احتمال ریزش ملایم برف وجود دارد. پس تمام سعی خود را بکنید که از هوای گرم و ملایم ۶ درجه سانتیگرادی که از آغاز هفته شاهدش خواهیم بود تا جایی که می‌توانید لذت ببرید زیرا یک آخر هفته زمستانی پیش رو داریم.

منبع: dailyhive