Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

کلگری Lion’s Festival امسال را از دست ندهید، نمایش رایگان و جذابی با حال و هوای کریسمس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

حالا می‌توان نمایش لامپ‌های رنگارنگ را که مقدمه فرارسیدن عید کریسمس است در خیابان ۱۴ مشاهده کرد. امسال هم دوباره فستیوال چراغانی مخصوص کریسمس با نام Lions Festival of Lights برای سی و دومین سال متوالی به کلگری بازگشته است تا خیابان شماره ۱۴ واقع در شمال غربی کلگری را با بیش از ۴۵۰۰۰۰ لامپ درخشان روشنایی ببخشد.

این نمایش باشکوه توسط افراد داوطلبی ترتیب داده شده است که هزاران ساعت از وقت خود را صرف ساخت ریسه‌های درخشان مخصوص عید کریسمس و برپا کردن درختان پرزرق و برق کرده‌اند. ۹۹ درصد از فستیوال امسال اکنون به رنگ سبز است زیرا با استفاده از لامپ‌های نئون (LED) ساخته شده‌اند  که با سیم‌های برق به مسافت نزدیک به ۳ کیلومتر به همدیگر وصل شده‌اند.

اهالی کلگری می‌توانند از روز شنبه ۱ دسامبر تا آخرین ساعات ۸ ژانویه ۲۰۱۹ شاهد نمایش نورانی چراغ‌ها در امتداد این خیابان باشند زیرا حال و هوای کریسمس تا بعد از ۲۵ دسامبر هم فضای شهر را ترک نمی‌کند. یک فنجان شکلات داغ در دست بگیرید و تعدادی از اعضای خانواده و دوستانتان را همراه بیاورید و از این نمایش نورانی رایگان لذت ببرید تا کم‌کم وارد حال وهوای مخصوص جشن کریسمس شوید.

فستیوال چراغانی Lion’s Festival of Lights 2018

زمان: از شنبه ۲ دسامبر تا سه‌شنبه ۸ ژانویه

ساعت: روز افتتاحیه از ساعت ۵ عصر و سایر روزها از ساعت ۶ عصر تا نیمه‌شب

مکان: Confederation Park – 14th Street NW, north of 24th Avenue, Calgary

ورود برای عموم رایگان است

منبع: dailyhive