Wednesday, April 24, 2024
17.4 C
Calgary

جشنواره زمستانی 12 روزه در بنف Banff

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

The Ice Magic Festival در بنف در ماه ژانویه پیش رو شبیه چیزهایی که پیش از این دیده‌اید نیست.

در این جشنواره زمستانی می‌توانید از تماشای 10 مجسمه عظیم یخی، اسکیت روی یک پیست یخی طبیعی و تمام چیزهای جذابی که می‌توان در Rocky Mountains تجربه کرد، لذت ببرید.

این جشنواره به مدت 12 روز از 16 تا 27 ژانویه برگزار خواهد شد. Ice Magic Festival میزبان 10 تیم دونفره خواهد بود که برای ساختن آثار عظیم یخی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

این آثار هنری یخی تا پایان جشنواره در 27 ژانویه به نمایش گذاشته خواهند شد و در کنار آن‌ها می‌توانید از موزیک زنده و چراغانی‌ها و تماشای تزئینات شبانه لذت ببرید.

علاوه بر این می‌توانید با تجربه تفریحاتی مثل اسکی، اسکیت روی یخ، سورتمه‌سواری و snowshoeing اوقات خوشی برای خود بسازید. در بنف می‌توانید بسیاری از بازی‌ها، سرگرمی‌ها و ورزش‌های زمستانی را تجربه کنید.

جشنواره سال 2019، بیست و پنجمین سال برگزاری  Ice Magic Festivalخواهد بود که با مجسمه‌های خارق‌العاده، اسکیت روی یخ و یک دنیای شگف‌انگیز زمستانی در Alberta Rockies همراه خواهد بود.

Ice Magic Festival Banff 2019

زمان برگزاری:

چهارشنبه، 16 ژانویه تا یکشنبه 27 ژانویه

زمان:

زمان‌ها متغیر هستند، برای جزئیات بیشتر به برنامه زمان‌بندی مراجعه کنید.

مکان:

Fairmont Chateau Lake Louise – 111 Lake Louise Drive, Lake Louise

بلیط:

خرید آنلاین، با قیمت 9.99 دلار (فقط برای روزهای آخر خفته به بلیط نیاز خواهید داشت، بازدید از جشنواره در روزهای هفته رایگان خواهد بود)

منبع: Dailyhive