Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

کاربران کانادایی به طور متوسط سالانه 2500 دلار از طریق برنامه‌های موبایل هزینه می‌کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در مطالعه‌ای که اخیراً توسط Legerweb و با همکاری PayPal Canada انجام شد مشخص شد که کاربران کانادایی برنامه‌های موبایل به طور متوسط حدود 2500 دلار در سال برای خرید از طریق برنامه‌های موبایل هزینه می‌کند.

این مطالعه به صورت آنلاین و با مجموعه نمونه‌ای متشکل از 1807 کانادایی انجام شد. البته هر یک از افراد مورد بررسی باید کاربر حداقل یکی از برنامه‌های موبایلی باشد که خدمات on-demand ارائه می‌کنند که 50 درصد جمعیت افراد بالغ را شامل می‌شود.

کاربران کانادایی برنامه‌های موبایل به طور میانگین فقط از 3 برنامه on-demand به طور منظم استفاده می‌کنند که نوع استفاده آن‌ها از این برنامه‌ها با توجه به خصوصیات جمعیت‌شناختی (demographic) متفاوت است.

سه دسته از برنامه‌ها که بیشترین پرداخت درون برنامه به آن‌ها مربوط می‌شود، عبارتند از: برنامه‌های تحویل غذا، برنامه‌های حمل و نقل و برنامه‌های مربوط به خدمات کارهای خانه.

Nancy Sahota مدیر بخش مصرف‌کنندگان شرکت PayPal Canada در گزارش مربوط به اعلام نتایج این مطالعه می‌گوید: مشتریان قدرت برنامه‌های موبایل در حال تغییر نوع زندگی ماست. می‌توانیم خیلی از خدمات از تحویل غذا گرفته تا سفارش تاکسی و خدمات تمیز کردن خانه و خیلی خدمات دیگر را فقط با تکان دادن انگشتان دست دریافت کنیم. این امر باعث شده زمان خالی بیشتری در این زندگی پرمشغله داشته باشیم.

در این مطالعه از هر 10 نفر 7 نفر می‌گویند که از برنامه‌های موبایل برای سفارش قهوه و آیتم‌های صبحانه استفاده می‌کنند (یعنی 70 درصد) و تقریباً نسبت نیز در مورد برنامه‌های سفارش تاکسی و اشتراک سفر (rideshare) صادق است و 69 درصد کاربران از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

49 درصد از پاسخ‌دهندگان از موبایل خود برای حل مشکل پارکینگ استفاده می‌کنند و 63 درصد نیز به جای تلفن از برنامه‌های موبایل برای دریافت خدمات تحویل غذا استفاده می‌کنند.

خیلی از کاربران کانادایی با پرداخت هزینه در برنامه‌های موبایل از شر سختی کارهای خانه راحت می‌شوند. 27 درصد از آن‌ها برای تمیز کردن خانه، 23 درصد برای خدمات شستشوی لباس و خشکشویی و 27 درصد برای تحویل خوار و بار (groceries) در خانه از برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

همچنین در این مطالعه مشخص شد که مردان در همه دسته‌ها به جز خدمات زیبایی بیشتر از زنان در برنامه‌های موبایل برای دریافت خدمات پول می‌پردازند. در مورد خدمات زیبایی 27 درصد خانم‌ها در برنامه‌ها برای دریافت خدمات پول می‌پردازند در حالی که این مقدار برای آقایان 25 درصد است.

بیشترین تفاوت بین خانم‌ها و آقایان در دسته‌های خدمات شستشوی لباس (خرید در 29 درصد آقایان در مقابل 17 درصد خانم‌ها) خدماتی مثل تمیز کردن خانه و به گردش بردن سگ (32 درصد آقایان در مقابل 22 درصد خانم‌ها) و تحویل خوار و بار (42 درصد در مقابل 31 درصد) مشاهده می‌شود.

با بررسی میزان هزینه‌های پرداختی در برنامه‌ها مشخص شد که یک نفر از هر دو کاربر کانادایی بیش از 20 دلار در هفته در برنامه‌های تحویل غذا و خوارو بار هزینه می‌کند و دو نفر از هر پنج کاربر کانادایی نیز بیش از 20 دلار در هفته در برنامه‌های سفارش تاکسی و اشتراک سفر هزینه می‌کنند.

منبع: Dailyhive