Wednesday, May 1, 2024
2.4 C
Calgary

10 تجربه زمستانی در کانادا که زندگی شما را دگرگون می کند!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ممکن است در مورد آب و هوا، آه بکشیم و در آرزوی آب و هوای استوایی باشیم، اما کانادا یکی از نقاطی است که می توانید تجربه زمستانی خوبی در آن داشته باشید!

روز به روز، تعداد بیشتری از مسافران کانادایی، سرما را می پذیرند و به سفرهای سرد زمستانی می روند. با توجه به بررسی اخیر گروه هتل هایInterContinental (IHG)، بیش از نیمی از کانادایی ها (حدود 60%)، کانادا را برای سفر زمستانی انتخاب می کنند.

زمانی که صحبت از فصل سفر می شود، 51% کانادایی ها هنوز برنامه ای برای سفر خود ندارد. اما این موضوع به آن معنی نیست که برای رزرو در لحظات آخر دیر شده است.

سفر زمستانی باید در شما شور و اشتیاق به وجود آورد و شما را به سمت طبیعت سوق دهد. به همین دلیل گروه IHG به همراهی متخصص سفر Robin Esrock یک لیست از 10 تجربه زمستانی را برای شما آماده کرده است.

Windsor – Prowl for owls under the stars

محل اقامت: Holiday Inn Express Windsor Waterfront

جنوبی ترین نقطه کانادا، پارک ملی  Point Pelee بهشتی برای پرنده نگرها، دنبال کنندگان پروانه ها، و علاقمندان به برنامه های خارج از منزل می باشد. اما زمستان در اینجا جذابیت خودش را دارد. این پارک توسط Dark Sky Preserve توسط Royal Astronomical Society of Canada تخصیص داده شده است.

Montreal – Pull an all-nighter exploring Nuit Blanche

محل اقامت: InterContinental Montreal

آیا می دانستید که یکی از بزرگترین فستیوال ها در کبک برگزار می شود؟

MONTRÉAL EN LUMIÈRE در ماه فوریه برگزار می شود و سالیانه میلیون ها نفر گردشگر را به خود جذب می کند.

Nuit Blanche، موضوع قابل توجه این فستیوال بوده که هر ساله صدها هزار نفر را گرد هم جمع می کند تا از فعالیت های مجانی این برنامه بهره ببرند.

Fredericton – Lay beneath the Santiago El Grande

محل اقامت: Crowne Plaza Fredericton-Lord Beaverbrook

اگر دوست ندارید که در هوای سر در خارج از خانه باشید، مسئله ای نیست. شما می توانید در Beaverbrook Galley در New Brunswick از سرما دور بمانید. خیلی از کسانی که از این شهر بازدید می کنند، دوست دارند که کف زمین دراز بکشیند و از تماشای نقاشی زیبای Salvador Dali’s Santiago El Grande لذت ببرند.

Niagara on the Lake – Snowshoe through a vineyard

محل اقامت: Holiday Inn Express Niagara-On-The-Lake

آیا هیچوقت دوست داشتید تا ببینید یک تاکستان در زمستان چه شکلی است؟ شما در این فصل می توانید تا به همراه متخصص سفر به تاکستان Thirty Bench سفر کنید و از نزدیک این تاکستان را ببینید.

Canmore – Get underground, and undercover

محل اقامت: Holiday Inn Canmore

در مورد غارها باید این را بدانید که مهم نیست هوای بیرون چقدر سرد است، در داخل غار دما همیشه ثابت است. Canmore محل زندگی Rat’s Nest Cave است که گفته می شود در دمای بالای 5 درجه سانتیگراد زندگی می کند.

Victoria – Enjoy an eagle extravaganza

محل اقامت: Holiday Inn Express & Suites Victoria – Colwood

هیچ چیز هیجان انگیزتر از دیدن طبیعت در حال حرکت نیست. در پارک منطقه ای Goldstream ، محلی وجود دارد که در آن تعداد زیادی ماهی سالمون هستند، در حالیکه صدها عقاب از سرتاسر قاره به اینجا می آیند تا با خوردن آنها جشن بگیرند.

Halifax – Enjoy a “sociable” beer

محل اقامت: Holiday Inn Express & Suites Halifax – Bedford

برای دوستداران خرس ها، آنهایی که به تاریخ علاقه دارند، Halifax محل خاصی برای شما در زمستان است، با همراه شدن با تورهای این منطقه یک گام به گذشته بردارید.

Mont Tremblant – Fat bike in the snow

محل اقامت: Holiday Inn Express & Suites Tremblant

با موتورسواری در برف های Mont Tremblant متوجه جهش آدرنالین در رگ های خود خواهید شد! این یک روش عجیب برای تجربه بالا بندی های Mont Tremblant است.

Saskatoon – Track wolves in the snow

محل اقامت: Staybridge Suites Saskatoon – University

خیلی عادی نیست که از کسی بشنوید گرگ ها را در برف دنبال کرده است، اما می توانید این کار را در پارک ملی Prince Albert انجام دهید.

Kelowna – Snowshoe the Myra Canyon Trestles

محل اقامت: Holiday Inn Express & Suites Kelowna – East

Snowshoeing قطعا یکی از بهترین روش ها برای سپری کردن زمستان بوده و Kelowna و Okanagan Lake با چشم اندازی بی نظیر محل مناسبی برای این کار است.

منبع: DailyHive