Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

مراسم سال نو همراه با جشن رقص در کتابخانه جدید کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سال نو را با شرکت در مراسم رایگان رقص که در کتابخانه جدید مرکزی برگزار می‌شود جشن بگیرید. کتابخانه جدید مرکزی با یک سبک نوین در حال از سر گذراندن روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ است. این اثر معماری شگفت‌انگیز به عنوان یک بخش از مراسم‌های رایگان ویژه جشن سال نو که توسط شهرداری کلگری برگزار می‌شود قرار است از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۹ شب میزبان اهالی کلگری باشد.

متاسفانه شما نخواهید توانست که مراسم رسمی شمارش معکوس تا نیمه شب را درون سالن‌های کتابخانه به جا بیاورید اما فعالیت‌های جشن به گونه‌ای ترتیب داده شده‌اند که بتوان مراسم را در ساعت مناسبی شروع کرد و یک شب عالی را در خارج از شهر یا مکانی به سر برد که می‌شود سال نو را همراه کودکان جشن گرفت.

برگزاری مراسم جشن سال نو در کتابخانه جدید مرکزی شامل رقص خانوادگی، اجرای یک نمایش سرگرم کننده برای خانواده‌ها، انجام بازی‌های ویدئویی، شعرخوانی، خواندن حکایات محلی و داستان سرایی و نمایش صنایع دستی برای تمام سنین خواهد بود.

مجموعه مراسم سر ساعت ۹ شب وقتی که خانوم ناهید ننشی (Naheed Nenshi) شهردار کلگری مراسم شمارش معکوس کودکان را رهبری می‌کند به پایان خواهد رسید. هرچند آن دسته از افراد بزرگسال که برای بیدار ماندن تا پاسی از نیمه شب روز دوشنبه برنامه‌ریزی نکرده‌اند نیز می‌توانند سال نو را قبل از فرارسیدن وقت خوابیدنشان جشن بگیرند.

مراسم جشن تا ساعت ۱۱ شب در سالن شهرداری Municipal Atrium Rumpus Room ادامه خواهد یافت و اینجا بازدیدکنندگان می‌توانند در مسابقات هاکی سرپوشیده، بازی‌های دونفره، قصر بادی، باجه عکس‌های ENMAX شرکت کرده و حتی از گالری هنر‌های فواره آتشین دیدن کنند.

بعد از ساعت ۱۱ مراسم جشن به سالن اسکیت واقع در مجموعه ورزشی Olympic Plaza  منتقل خواهد شد و در آنجا است که همزمان با نواخته شدن زنگ ساعت ۱۲ نیمه‌شب با یک فنجان شکلات داغ پذیرایی می‌شوید که گرمتان می‌کند و یک نمای عالی از برج آتش‌نشانی کلگری در برابر دیدگانتان خواهد بود.

زمان: دوشنبه ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۶ بعدازظهر تا ۹ شب در کتابخانه جدید مرکزی، ۷ بعدازظهر تا ۱۱ شب در سالن شهرداری Municipal Atrium Rumpus Room و ۷ بعدازظهر تا نیمه‌شب در سالن اسکیت مجموعه ورزشی Olympic Plaza

مکان: کلگری، جنوب شرقی خیابان سوم شماره ۸۰۲ – کتابخانه جدید مرکزی

جنوب شرقی خیابان 800 Macleod Trail– سالن شهرداری Municipal Atrium Rumpus Room

کلگری، جنوب شرقی خیابان هشتم شماره ۲۲۸ – مجموعه ورزشی Olympic Plaza

منبع: dailyhive