Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

به زودی می‌توان مراسم ازدواج را در تالار شهرداری ونکوور جشن گرفت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برگزاری مراسم ازدواج در شهرداری به زودی یک گزینه پیش روی زوج‌های ونکووری خواهد بود که می‌خواهند زندگی مشترکشان را شروع کنند. ملیسا دی جنوا (Melissa DeGenova)، یکی از اعضای شورای شهر از حزب سیاسی NPA معرفی کننده لایحه‌ای است که برگزاری مراسم ازدواج را در تالار شهرداری ونکوور امکان‌پذیر می‌کند و در این میان به زوجین فرصت این را می‌دهد که بتوانند یک مراسم ازدواج ساده و کوچک جمعی داشته باشند.

در حال حاضر هیئت Vancouver Park Board به زوجین اجازه می‌دهد تا برای دریافت مجوز برگزاری مراسم ازدواجشان در مکان‌های مخصوص و غیر مخصوص ازدواج مانند پارک‌های سطح شهر درخواست ارائه دهند اما برخلاف بسیاری از شهرها در کانادا و سایر کشورها برنامه‌ای وجود ندارد که بتوان اجازه برگزاری مراسم ازدواج را در شهرداری صادر کرد.

دی جنوا گفت که او معتقد است اگر این لایحه تصویب شود کمک بزرگی در راستای تغییر معروفیت ونکوور به شهری خالی از هرگونه سرگرمی خواهد بود. شهرداری‌ شهرهای ویکتوریا، کلگری، فردریکتون (Fredericton)، تورنتو و اوتاوا به زوجین اجازه می‌دهند تا از قبل سالن شهرداری را رزرو کرده و مراسم ازدواجشان را در این مکان برگزار کنند. او در ادامه اظهار کرد:

ساختمان شهرداری ونکوور یک نماد مشخص در شهر بوده و دارای یک سبک معماری ویژه و منحصربه فرد در میان سایر ابنیه شهر است. به نظر می‌رسد که فرصت‌های بسیاری برای برگزاری مراسم ازدواج در پارک‌های سطح شهر وجود دارد اما افراد زیادی هم هستند که مایل هستند یک مراسم ازدواج ویژه و به یادماندنی در شهرداری داشته باشند.

دی جنوا همچنین افزود که فراهم کردن فرصت برای برگزاری مراسم جشن‌های ازدواج در شهرداری یک گزینه به‌صرفه از لحاظ مالی برای بسیاری از زوجین خواهد بود. او گفت:

مردم خواهان گزینه‌های به صرفه‌تری برای برگزاری مراسمشان هستند.

طبق این لایحه جدید شهرداری اوتاوا برای مراسم ازدواجی که در طول روزهای کاری در آن برگزار می‌شود هزینه‌ای معادل با ۱۴۱/۳۰ دلار و برای مراسم برگزار شده در روزهای تعطیل آخر هفته تا ۲۱۲ دلار هزینه دریافت می‌کند.

دی جنوا این لایحه را روز ۱۸ دسامبر به مجمع شورای شهر خواهد برد و اعضای شورا تا دسامبر ۲۰۱۹ مهلت خواهند داشت که گزارش لایحه را همراه با توصیه‌ها و پیشنهادات الحاقی به شهردار ارسال کنند.
منبع

dailyhive