Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

همه چیز در مورد لباس عروس تا دکور مراسم عروسی در سال 2019

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در طی سال 2018، تغییرات زیادی در برگزاری مراسم عروسی دیده شد، مخصوصا وقتی Meghan Markle با لباس یقه قایقی Givenchy وارد مراسم شد. البته لباس دیگر او با یقه شل کار Stella McCartney نیز نباید فراموش شود.

لباس تنها یکی از موارد بزرگ روز زندگی ماست. برای اینکه به همه موارد مهم در این خصوص پرداخته شود، با Aly Armstrong تولید کننده برنامه Fleur در ونکوور با موضوع عروسی لوکس در این مورد مصاحبه‌ای انجام شده که در ادامه موارد بسیار مهم که او به آنها اشاره کرده است، ذکر شده اند:

دکوراسیون

در سال 2019، رنگ های بیشتری در مراسم عروسی خواهید دید. به گفته Armstrong :”ما همیشه دکورهایی با طرح کلاسیک و رنگ های خنثی را دیده‌ایم، اما من فکر می کنم مردم از رنگ های روشن تر و تیره تر نیز در سال جدید استفاده خواهند کرد.” وی در ادامه گفته است که در دو سال گذشته رنگ های رز طلایی و مسی جز رنگ های پرطرفدار بوده‌اند، اما در سال 2019، به نظر می آید که رنگ های نقره‌ای و طلایی بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

گل

در سال 2018، بیشترین رنگ مورد استفاده “سبز” بوده است. اگر این رنگ مورد علاقه شماست، نگران نباشید، در سال 2019 نیز همچنان شاهد استفاده از این رنگ خواهیم بود. اما احتمالا رنگ سبز با سایررنگ ها ترکیب شود. Armstrong معتقد است که در طراحی فضا، گل های بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند.

غذا

به جای بوفه های معمولی، شاهد “ایستگاه های تعاملی غذا” خواهیم بود، این تغییر باعث خواهد شد که صرف غذا برای مهمانان کمی سرگرم کننده تر شود و به آنها اجازه می دهد تا مواد را با هم ترکیب کنند، و از خلاقیت خود استفاده کنند. گاهی ایستگاه های غذائی می توانند نوعی خاص از غذا را ارائه دهند، مثلا یک میز برای سوشی، و یکی دیگر برای پوتین کلاسیک کانادایی.

لباس

Armstrong معتقد است که Meghan Markle و Priyanka Chopra “الهام بخش روند لباس در سال 2019 پیش رو هستند.” با وجود سبک های لباس عروس که در سال 2018 محبوب بودند، کارشناسان عروسی می گویند که: “عروس ها هنوز هم می خواهند که با زرق و برق لباس خود، توجه را به خود جلب کنند.” پاپیون های بزرگ، احتمالا در سال 2019 محبوب تر خواهند شد.

کفش

عروس ها، سعی می کنند تا انتخاب کفش برای این روز بزرگ به یک کار سرگرم کننده و شاد تبدیل کنند. “من فکر می کنم عروس ها، یک موقعیت شاد و سرگرم کننده برای انتخاب کفش خود در این زمان دارند، و ما شاهد رنگ و درخشندگی زیادی هستیم. این روزی است که آنها می توانند، کفشی را بپوشند که همیشه دوست داشتند، پس اگر چشم هایشان به دنبال کفش خاصی بوده است، می توانند آن را برای این روز انتخاب کنند.”

کت و شلوار

عاشق این هستم که می بینم روی آقایان نیز تمرکز وجود دارد. من فکر می کنم این زمان، برای آن ها هم وقت درخشیدن است، و می بینم که تعداد لباس های سفارشی بیشتر شده است.”

جالب است که بدانید، کت هایی با آسترهای رنگی و پارچه های طرح دار، محبوب تر نیز شده اند. “در سپتامبر گذشته مشتری داشتم که سفارش یک کت و شلوار داشت، که می خواست آستر آن طرح یک روستای غربی باشد، چرا که در خارج شهر بزرگ شده بود و خودش را یک گاوچران می دانست”. حالا او یک متخصص در مرکز شهر ونکوور است، در نتیجه شخصیت او با فرهنگ های مختلف عجین شده بود، و خیلی هم با افتخار آن لباس را پوشید.”

کت و شلوارهای سفارشی در رنگ های مختلف نیز پر طرفدار شده اند. دامادها و دوستان او نباید از این موضوع بترسند که رنگ های مختلف را باهم ترکیب کنند. لازم نیست که همیشه رنگ مشکی بپوشند، بلکه می توانند گاهی خلاقیت نیز به خرج دهند.

حلقه

زمانی که صحبت از حلقه می شود،Armstrong می گوید که این یک انتخاب شخصی است. او در ادامه می گوید: “من معتقدم همیشه زوج هایی را خواهیم دید که حلقه ای با تک نگین الماس انتخاب می کنند، بنظر من این انتخاب از بین نخواهد رفت، اما در عین حال ممکن است کسانی را نیز ببینیم که خلاقیت بیشتری داشته باشند و جواهرات دیگری انتخاب کنند. این یک تصمیم شخصی است و افراد باید اطمینان حاصل کنند که این همان چیزی است که آنها دوست دارند برای تمام زندگی خود داشته باشند، بنابراین من همه زوج ها را تشویق می کنم تا حلقه ای را انتخاب کنند که نه تنها آنها را به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان یک زن و شوهر نشان دهد.”

بودجه

موضوع بودجه یکی از مواردی است که از نظرArmstrong صحبت و تصمیم گیری در مورد آن مشکل است، “مقالات بسیاری در مجلات و وبلاگ های آمریکایی وجود دارد که می گویند با بودجه ای حدود 30،000 $ می توان عروسی برگزار کرد. البته اگر که می خواهید در یک هتل که طبخ و سرو غذا و نوشیدنی بر عهده آنها باشد، باید این هزینه را پرداخت کنید. او در ادامه می گوید،: “اگر می خواهید در ونکوور در یک هتل یا سالن عروسی کنید، باید حدود 50،000 تا 75،000 دلار برای عروسی خود که شامل گل و دکوراسیون می باشد هزینه کنید.” Armstrong

می گوید هزینه نوشیدنی و غذا برای هر نفر حدود 150 دلار می باشد.

منبع: DailyHive