Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

اهالی آلبرتا جهت بازنشستگی یک میلیون دلار پس‌انداز نیاز دارند!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مردم آلبرتا اعتقاد دارند برای اینکه بتوانند بازنشسته شوند به یک میلیون دلار پول احتیاج دارند، اما اکثر آن‌ها برای رسیدن به این هدف برنامه‌ای ندارند. یا حداقل طبق مطالعه‌ای که توسط RBC منتشر شده است، این چنین است.

با توجه به گزارش این مؤسسه خدمات مالی، اهالی آلبرتا درباره اینکه برای بازنشسته شدن به چه مقدار پول نیاز دارند، حداقل مبلغ 916 هزار دلار را مشخص کرده‌اند، اما تقریباً نیمی از آن‌ها هیچ برنامه مالی برای رسیدن به این هدف ندارند.

این مقدار از پول بسیار بیشتر از رقمی است که مردم استان‌های دیگر برای همین منظور اعلام کرده‌اند. میانگین این مقدار در سطح کانادا 787 هزار دلار است. در انتاریو مردم معتقدند که برای ادامه زندگی 872 هزار دلار نیاز خواهند داشت.

RBC در مطالعه‌ای 2000 کانادایی از سراسر کشور را مورد مطالعه قرار داده است تا طرح و برنامه مالی آن‌ها (البته اگر چنین طرحی داشته باشند) و همچنین جایی را که فکر می‌کنند باید در آن پول پس‌انداز کنند، بررسی کند.

همچنین از شرکت‌کنندگان در این مطالعه پرسیده شده است که چه قدر اطمینان دارند که می‌توانند به اندازه کافی برای آینده خود پول پس‌انداز کنند.

در مجموع 41 درصد پاسخ‌دهندگان اهل آلبرتا خود را تا حدی مطمئن می‌دانند، 14 درصد نیز از این موضوع بسیار مطمئن هستند. اما 45 درصد اعتراف کرده‌اند که اطمینان ندارند که به اهداف مالی خود برای دورا بازنشستگی برسند.

خب، اهالی آلبرتا چه قدر حاضرند برای پس‌انداز پول تلاش کنند؟

بیش از سه چهارم مردم حاضرند برای پس‌انداز برای موارد غیرضروری کمتر هزینه کنند. اکثر مردم یعنی 62 درصد آن‌ها می‌گویند برای غذا خوردن در بیرون کمتر هزینه خواهند کرد. 54 درصد خریدهای بزرگ را به سال‌های آینده موکول می‌کنند و 43 درصد نیز هزینه سفرها را کاهش می‌دهند.

جواب مردم در پاسخ به اینکه چه چیزی شما را به پس‌انداز پول برای آینده ترغیب می‌کند، ساده بود؛ اکثر آن‌ها یعنی 66 درصد گفتند که می‌خواهند بدون بدهی زندگی کنند.

Richa Hingorani مدیر ارشد بخش استراتژی دیجیتال در RBC می‌گوید: بدهی یک محرک بزرگ برای اکثر کانادایی‌هاست. آن‌ها نمی‌خواهند نه در حال حاضر و نه در آینده و پس از بازنشستگی در بدهی باشند.

او همچنین می‌افزاید که مردم هنوز برای از بین بردن بدهی‌ها خیلی اقدام خاصی انجام نمی‌دهند. در حالی که 54 درصد اهالی آلبرتا گفته‌اند که برای آینده برنامه مالی دارند، 35 درصد آن‌ها اذعان داشته‌اند که این برنامه فقط در فکر آن‌هاست و به اقدامات عملی تبدیل نشده است. 46 درصد باقیمانده نیز هیچ گونه برنامه مالی برای آینده ندارند.

بیست و نهمین نظرسنجی RRSP  سالانه RBC از 20 تا 26 نوامبر 2018 انجام شد.

منبع: Dailyhive