Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

تغییر مسیر پرواز تورنتو به خاطر مسافری با سر و صدای عجیب و غریب

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز یکشنبه گذشته، یک پرواز بین المللی از مبدا تورنتو به دلیل حضور یک مسافر بی ادب، مجبور به فرود اضطراری در Newfoundland شد.

این پرواز، پیش از اینکه مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی St. John’s شود، به سمت سوئیس در حرکت بود، اما به دلیل حضور یک مسافر مست و مزاحم، مجبور به تغییر مسیر شد.

پلیس، مسافر 29 ساله به نام Ahmed Khassim را که باعث اختلال در نظم پرواز شده بود، دستگیر کرد. زمانیکه مسافر از هواپیما پیاده شد، پرواز با حدود دو ساعت و نیم تاخیر، مسیر خود به سمت زوریخ را ادامه داد.

به گفته پلیس Newfoundland، این مسافر مست پرواز Air Canada، با صدای بلند موزیک می خواند و از خود صدای “عجیب و غریب” در می آورد، از مهماندار خواسته بود تا برای او نوشیدنی الکلی سرو کند و همچنین زمانیکه از او خواسته شده بود آرام باشد، به مهمانداران و خلبان هواپیما بی احترامی کرده بود.

زمانیکه این مسافر شروع به کشیدن سیگار الکترونیکی کرد، هواپیما درمحدوده اقیانوس اطلس بود، و پس از یک سفر 35 دقیقه ای به St. John’s رسید.

به گزارش Air Canada، هواپیما پس از سوختگیری مسیر خود را به سمت زوریخ ادامه داد. سایر 287 مسافر پرواز، با حدود سه ساعت تاخیر، در سوئیس به زمین نشستند.

روز دوشنبه Ahmed Khassim در دادگاه حاضر شد و با توجه به قوانین پروازی متهم شد که به دلایل رفتاری نامناسب باعث شده است که امنیت مسافران و خدمه پرواز در خطر قرار بگیرد.

منبع: DailyHive