Wednesday, April 24, 2024
6.5 C
Calgary

جشنواره بزرگ غذاهای خیابانی در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جشنواره بزرگ غذاهای خیابانی ونکوور دوباره به این شهر بازگشته است. جشنواره غذاهای خیابانی ونکوور همیشه یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادها در طول مراسم سنتی ((Dine Out Vancouver 2019 بوده است و امسال نیز نباید تفاوتی با سال‌های قبل داشته باشد. اکنون در هشتمین سال برگزاری این جشنواره یک کامیون فانتزی حامل انواع غذاها از ۲۱ تا ۲۷ ژانویه در ونکوور مستقر خواهد شد و علاقه‌مندان به غذا می‌توانند پخش کننده‌های سیار غذا را خارج از گالری هنری ونکوور (Vancouver Art Gallery) در قسمت شمالی ساختمان گالری پیدا کنند.

سال قبل جشنواره غذاهای خیابانی ونکوور با شرکت بیش از ۲۰ کامیون غذا با ظاهری بسیار زیبا برگزار شد پس شرکت در این جشنواره کار خوبی است به‌ویژه این که ورود برای عموم رایگان است و شما پول بیشتری خواهید داشت تا برای خرید برخی از این غذاهای خوشمزه خرج کنید.

جشنواره غذاهای خیابانی ونکوور از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۳ بعد ازظهر و جمعه تا یکشنبه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۵ بعد ازظهر به روی علاقه‌مندان باز خواهد بود پس خاطرتان باشد که روز برگزاری جشنواره را روی تقویمتان علامت بزنید و در ساعاتی که برایتان مقدور است به سمت این مقصد خوشمزه پر از انواع غذاها حرکت کنید.

فهرست نهایی پخش کنندگان غذا هنوز منتشر نشده است اما ما تلاش می‌کنیم به محض منتشر شدن آن را ارسال کنیم.

زمان: ۲۱ تا ۲۷ ژانویه؛ دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۳ بعد ازظهر و جمعه تا شنبه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۵ بعد ازظهر

آدرس سایت : dineoutvancouver.com

مکان: ونکوور، رو به روی ساختمان گالری هنری ونکوور

ورود برای عموم آزاد است

منبع: dailyhive