Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

سخنرانی بارک اوباما ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رییس جمهور سابق ایالات متحده در ماه مارچ در مرکز Scotiabank Saddledome شهر کلگری سخنرانی خواهد کرد. فروش بلیط های سخنرانی باراک اوباما از روز امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

“دیدار با باراک اوباما رئیس جمهور” برنامه ای است که برای شرکت در آن باید بلیط تهیه کنید و قیمت بلیط از 104 دلار شروع می شود. این مراسم در 5 مارچ خواهد بود.

محبوبیت و معرف بودن اوباما بیشتر به دلیل داشتن پست ریاست جمهوری آمریکا طی سال های 2008 تا 2016 است. پیش از آن، بین سال های 1997 تا 2004، او به عنوان سناتور ایالتی در Illinois فعالیت می کرد.

طی دو سال گذشته که او پست ریاست جمهوری را به دونالد ترامپ تحویل داد، اوباما در مراسم های مختلفی سخنرانی کرده، و از سازمان های غیر انتفاعی بازدید کرده، و گاهی به همراه Joe Biden (معاون اوباما طی سال های 2009 تا 2017) ساندویچ گوشت و پنیر سفارش می دهد.

پیش فروش بلیط های این رویداد از دوشنبه، 14 ژانویه و فروش بلیط برای عموم مردم از چهارشنبه، 16 ژانویه آغاز می شود.

رئيس جمهور سابق آمریکا، به تازگي قراردادي را با Netflix امضا کرده که طی آن با همراهی همسرش، ميشل اوباما، به توليد و تهيه فیلم و سریال بپردازد و در آنها نقش آفرینی کند.

میشل اوباما نیز قصد دارد تا در ماه مارس به آلبرتا سفر کند، توقفی در ادمونتون داشته باشد. او قصد دارد تا طی در شهرهای Austin, Toronto, Atlanta, Copenhagen, Amsterdam با مردم دیدار داشته باشد.

در صورتیکه دیدار با اوباما در کلگری دیداری صمیمانه باشد، می تانیم آن را به لیست لحظات صمیمی در کشورمان اضافه کنیم. اما باید تا آن زمان صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدار با باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا

  • زمان: 3 شنبه، 5 مارس 2019
  • ساعت: ظهر
  • محل برنامه: Scotiabank Saddledome — 555 Saddledome Rise SE
  • فروش بلیط: پیش فروش از 14 ژانویه ساعت 10 صبح، فروش برای عموم از روز 16 ژانویه
  • آدرس سایت تهیه بلیط : ticketmaster
  • قیمت بلیط: شروع قیمت ها از 104 $، 157$، 210$ و 314$
  • رمز پیش فروش: President

منبع: DailyHive