Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

معرفی 9 باشگاه ورزشی در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آیا رفتن به باشگاه ورزشی یکی از برنامه های سال جدید شماست؟

اگر که در ونکوور زندگی می کنید، گزینه های بسیار جذابی وجود دارد که بتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

اگر دنبال حرکات چرخشی، یوگا، باراسول، دویدن، کراس فیت، و هر ورزش دیگری هستید، در اینجا می توانید باشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

SoulCycle

تصمیم بگیرید و در یکی از کلاس های هوازی با شدت بالا ثبت نام کنید. موسیقی به شما کمک می کند تا از شر سمومی که در تعطیلات جذب کرده اید، خلاص شوید. شما می توانید 2019 را با یک چالش شروع کنید و در برنامه یک ماهه که ترکیبی از حرکات و تمرکز است شرکت کنید تا عادات روزانه شادتری که مناسب بدن شما است، داشته باشید!

آدرس سایت : www.soul-cycle.com

YYoga

آیا دوست دارید در سال 2019، ذن بیشتری در زندگی خود داشته باشید؟ YYoga کلاس های در سطح مختلف Yin, Hatha, Hot, Restorative, Power و Flow Yoga ارائه می دهد. اما اینها تمام برنامه های این استودیو نیست. در این استودیو، کلاس های مراقبه برای همه سطوح، جلسات چرخشی، TRX، barre، pilates و core نیز ارائه می شود. پیشنهاد می کنیم، حتما YSculpt را امتحان کنید.

آدرس سایت : yyoga.ca

OrangeTheory

در این باشگاه تمرین های کوتاه  با شدت بالا و مانیتور کردن ضربان قلب ارائه می شود که در هیچ باشگاه دیگری نمونه آن را پیدا نمی کنید. در این تمرین ها، جلسات به صورت چرخشی روی تردمیل، چرخش، وزن و مربی TRX، ارائه شده، و هیچ یک از جلسات مانند یکدیگر نیستند. هدف از این تمرینات به حداکثر رساندن “اثر نارنجی” است، که باعث می شود تا 36 ساعت پس از تمرین، کالری بسوزانید. این باشگاه، سه شعبه در شهر ونکوور دارد: Convention Center, Davie Street, و Cambie Village.

آدرس سایت : orangetheoryfitness.com

Tight club

با شش کلاس منحصر به فرد – Booty Luv, Tight Sweat, Tight TRX, The Athlete, The Club و Fun Circuit – همیشه یک مدل ورزش برای هر نوع فعالیت ورزشی وجود دارد. کلاس های با انرژی بالا ترکیبی از آموزش قدرت، HIIT، TRX و تمرین های حرکتی طراحی شده برای به چالش کشیدن بدن و مغز شما است.

آدرس سایت : tightclubathletics.com

Barre Belle

این باشگاه جدیدترین استودیوی Barre در ونکوور است. اما این استودیویی نیست که مادر شما در آن  Barre کرده باشد. با استفاده از تمرین های رقص که ترکیبی از قدرت و ورزش های کاردیو است، شما عرق کرده و کالری می سوزانید. اولین شعبه این باشگاه در ونکوور در بلوار چهارم Kitsilano غربی افتتاح شده است. و شعبه بعدی در کلگری افتتاح خواهد شد.

آدرس سایت : barrebelle.ca

Ballet Fit

آیا هیچ وقت این آرزو را داشتید که یک بالرین شوید، یا حداقل بدن یکی از آنها را داشته باشید؟ در این باشگاه، از اصول رقص باله استفاده میشود تا بدن شما به خوبی فرم بگیرد. بخش عمده ای از تمرین ها، روی زمین است و در ادامه روی ناحیه میانی و انعطاف پذیری کار می کند. چهار سطح از این تمرینات طراحی شده است.

آدرس سایت : balletlounge.com

All-City Athletics

با شرکت در کلاس های بوکس در این باشگاه، می توانید Rocky درونی خود را بیدار کنید!! افراد مبتدی می توانند با شرکت در کلاس های مقدماتی، اصول اولیه را یاد بگیرند، و سپس در کلاس های پیشرفته تر شرکت کنند.

آدرس سایت : allcityathletics.ca

Club Row

این باشگاه در قلب Chinatown قرار دارد، و این کلاس ها شامل تمرین های کامل بدن هستند و باعث افزایش ضربان قلب شما می شوند. صاحب این باشگاه در مورد کلاس های آن گفته است که تمامی کلاس ها مثل یک مهمانی رقص در باشگاه زیرزمینی است. تمام کلاس ها دارای مربی با ریتم، سبک و حال و هوای منحصر به خودشان هستند.

آدرس سایت : clubrowfitness.com

Equinox

این باشگاه در خیابان  Georgia قرار دارد. و انواع کلاس ها از جلسات خصوصی، تا استفاده از دستگاه های کاردیو، و اتاق های کاهش وزن در این باشگاه لوکس ارائه می شود. شما می توانید پس از ورزش از اسپا نیز استفاده کنید، یا یک غذای سبک سالم درBody Energy Club میل کنید.

آدرس سایت : equinox.com