Friday, April 26, 2024
4.8 C
Calgary

حداقل مخارج ماهیانه که با آن بتوانید در سال 2019 در ونکوور به تنهایی زندگی کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ونکوور یکی از شهرهای بسیار گران کانادا است که جوان ها پس از گذشت مدتی که در آنجا زندگی کردند، متوجه می شوند نمی توانند از پس مخارج آن برآیند. در نتیجه به دنبال شهر دیگری می گردند تا بتوانند هزینه های زندگی را پرداخت کنند.

در ادامه به این موضوع می پردازیم که حداقل مخارج ماهیانه که با آن بتوانید در سال 2019 در ونکوور به تنهایی زندگی کنید، چقدر است.

مسکن = 2،234.80 دلار در هر ماه

به گزارش Numbeo؛ وب سایتی که هزینه های زندگی در شهرهای مختلف جهان را مقایسه می کند، میانگین هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر ونکوور در حال حاضر 1،922.47 دلار است. این هزینه تقریبا مشابه با Padmapper است که قیمت اجاره خانه یک خوابه در آن 2،080 دلار است.

که با در نظر گرفتن 79.70 دلار برای هزینه آب و برق و سایر موارد مصرفی خانه و اینترنت به طور میانگین 75.10$، به رقم 2،234.80 دلار در ماه می رسیم.

جالب است که بدانید اجاره در ونکوور ارزان تر از خرید خانه است. لطفا برای مطالعه این مطلب، اینجا را کلیک کنید.

موبایل = 75 دلار در ماه

بسته های تماس و اینترنت موبایل در کانادا از بسیاری کشورهای دیگر گران تر است. حتی وزیر توسعه اقتصادی فکر می کند که این رقم احمقانه است.

به گزارش CRTC در سال 2015، قیمت یک بسته موبایل بدون محدودیت مکالمه و ارسال پیامک و 5 گیگ اینترنت حدود 107.5 دلار در کانادا است. اما از آنجائیکه در مورد کمترین قیمت در بازار صحبت می کنیم، کمترین قیمت برای بسته های ماهیانه با 2 گیگ اینترنت حدود 75$ به صورت ماهانه است.

حمل و نقل = 95$ در ماه

از نظر بسیاری از ساکنان ونکوور، این شهر آنقدر کوچک است که برای رفتن از یک نقطه به نقطه دیگر، با پای پیاده مسیر خود را طی کنند.

همچنین، به طور کلی هزینه های حمل و نقل در کانادا پایین است. با این حال، برای اهالی ونکوور، هزینه رفت و آمد به محل کار 95$ در ماه است.

مواد خوراکی و نیازهای خانه = 317$ در ماه

آمارها نشان می دهد که یک نفر در ونکوور به طور متوسط 217.97$ در ماه بابت موارد خوراکی و نیازهای خانه هزینه می کند.

اگر حدود 100 دلار هم بابت خریدهایی که از داروخانه انجام می دهیم در نظر بگیریم، به رقم 317$ در ماه برای مواد خوراکی و نیازهای خانه می رسیم. البته این رقم فقط برای نیازهای ضروری است.

تفریح و رستوران = 280$ در ماه

به گزارش Numbeo، میانگین قیمت برای 3 وعده غذا برای 2 نفر در یک رستوران متوسط، 80$ است. این رقم به نظر خیلی پایین می آید، برای اینکه کمی واقع گرایانه تر به آن نگاه کنیم، 30$ هم به آن اضافه می کنیم. در نتیجه به طور منطقی کمترین قیمتی که پرداخت می کنید حدود 100 دلار است.

به طور منطقی، هر ماه شامل یک شام در رستوران، یک یا دو برانچ و چند سینما می شود. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، حداقل هزینه ای که برای تفریح و رستوران باید در نظر بگیرید 280$ است.

دورهمی = 120$ در ماه

به طور میانگین، قیمت هر لیوان نوشیدنی در مرکز شهر 10 دلار است و هر ماه هم به طور معمول 4 آخر هفته دارد. پس اگر یک شب در هر هفته بیرون برویم و 2 یا 3 نوشیدنی بنوشیم، حدودا 90 تا 120 دلار می شود و از آنجائیکه داریم در مورد میانگین قیمت ها صحبت می کنیم، 120$ در ماه در نظر می گیریم.

سلامتی و ورزش = 75$ در ماه

یکی از مهمترین مزایای زندگی در ونکوور، سبک زندگی سالم اهالی آن است. اهالی ونکوور اغلب به دنبال شرکت در کلاس های مختلف ورزشی هستند. بنا به گزارش LowestRates.ca حق عضویت ارزان ترین باشگاه در ونکوور حدود 75$ در ماه است.

اگر به دنبال باشگاه ورزشی در ونکوور هستید، لطفا اینجا کلیک کنید.

قهوه (نه قهوه ای که در منزل درست می کنید) = 40$ در ماه

یک فنجان قهوه نه چندان هوس برانگیز حدود 3$ است و با در نظر گرفتن تعداد قهوه ای که در سرکار یا منزل می خورید باید مبلغی حدود 40$ را به طور ماهانه برای آن در نظر گرفت.

سایر موارد = 125$ در ماه

برای همه ما ممکن است مخارج غیر متعارف پیش آید. پس برای همین این 125$ را برای مواردی در نظر گرفتیم که ممکن است در طول ماه بدون برنامه ریزی قبلی پیش آید.

مجموع هزینه ها برای زندگی در ونکوور:

  • مسکن = 2،234.80دلار در هر ماه
  • موبایل = 75 دلار در ماه
  • حمل و نقل = 95$ در ماه
  • مواد خوراکی و نیازهای خانه = 317$ در ماه
  • تفریح و رستوران = 270$ در ماه
  • دورهمی = 120$ در ماه
  • سلامتی و ورزش = 75$ در ماه
  • قهوه (نه قهوه ای که در منزل درست می کنید) = 40$ در ماه
  • سایر موارد = 125$ در ماه

جمع کل = 3،355.80 دلار در ماه یا 40،269.60دلار در سال (پس از کسر مالیات)

در واقع، برای اینکه بتوانید یک زندگی حداقلی در ونکوور داشته باشید، درآمد خالص شما باید حدود 51،300 دلار در سال باشد، تا پس از کسر مالیات به رقم 40،360 دلار که حداقل هزینه لازم سالانه برای زندگی در ونکوور است برسید. البته این مبلغ شامل پرداخت هیچ گونه قرض یا پس انداز نمی شود.

منبع: DailyHive