Wednesday, April 24, 2024
11.2 C
Calgary

جشنواره زمستانی Jasper در ژانویه 2019

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Jasper خیلی خوب می داند که چطوری مهمانی زمستانی برگزار کند. Jasper این پنجشنبه گذشته، 30 سالگی خود را جشن گرفت و به همین مناسبت طی 3 هفته جشنواره هنری، موسیقی، رقص، غذا و فعالیت های زمستانی، برگزار خواهد کرد.

برای شرکت در برخی از این برنامه ها باید بلیط خریداری کنید، در حالیکه سایر برنامه ها رایگان هستند. طی این سه هفته، بیش از 40 برنامه اجرا خواهد شد، و مطمئن هستیم برنامه ای را که دوست داشته باشید، پیدا می کنید.

مهم ترین این برنامه ها عبارتند از Chilli Cook-Off، درس های یخ نوردی، تورهای اسنوبورد در آسمان شب، کارگاه های هنرهای رزمی قرون وسطی، و مسابقات هاکی.

لیست کامل برنامه ها را در اینجا می توانید ببینید.

Jasper is: The Winterest

Jasper is the entry point to epic adventure; whether you’re shredding the slopes or star-gazing next to a lake, there’s something to suit everyone at every level.Make the most of your winter by venturing beyond to the real Rockies. http://jspr.ca/5ht4306DEFK

Posted by Jasper, Canada on Tuesday, November 29, 2016

فستیوال از همین الان شروع شده و تا 27 ژانویه ادامه دارد. بسیاری از این برنامه ها در تعطیلات آخر هفته برگزار می شوند، اما با این حال برنامه هایی برای روزهای هفته در نظر گرفته شده اند، مثل پاتیناژ، و اسکی.

جشنواره زمستانی Jasper در ژانویه 2019

  • زمان: از همین الان تا 27 ژانویه
  • ساعت: ساعت برگزاری برنامه های مختلف، متفاوت می باشد
  • محل برگزاری: Jasper، آلبرتا
  • بلیط: بر حسب رویداد متفاوت بوده، برخی نیز رایگان هستند

منبع: DailyHive