Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

بسته شدن راه‌های اصلی در Burnaby و Coquitlam در ماه فوریه به علت عملیات مربوط به لوله‌های انتقال گاز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از اینکه در تابستان گذشته پروژه تعویض خط لوله انتقال گاز باعث بسته بودن شاهراه‌های ارتباطی ونکوور برای مدت طولانی شد، Fortis BC یک بار دیگر به رانندگان پیشنهاد کرد که برنامه و راه‌های جایگزین برای بسته شدن طولانی مدت راه‌ها این بار در  Burnaby و Coquitlam داشته باشند.

این شرکت اعلام کرده است که بسته شدن راه‌ها در نتیجه ادامه کار بر روی تعویض لوله‌های انتقال گاز بین Vancouver و Coquitlam است.

این پروژه در سال گذشته در Vancouver  و  Burnaby آغاز شد و در سال 2019 این پروژه به سمت شرق توسعه خواهد یافت و در Lougheed Highway and Broadway در Burnaby و Como Lake Avenue در Coquitlam انجام خواهد شد.

این پروژه دوباره از فوریه 2019 کار خود را آغاز خواهد کرد و شرکت می‌گوید که در حال بهبود و به روز رسانی مجموعاً 20 کیلومتر لوله‌های انتقال گاز بین Vancouver و Coquitlam است که وظیفه تأمین نیاز بیش از 210 هزار مشتری را خواهند داشت.

برنامه‌ریزی شده است که پروژه لوله‌های انتقال گاز بین Vancouver و Coquitlam در سال 2019 به اتمام برسد. در این پروژه 12 کیلومتر لوله جدید ساخته خواهد شد و جاده‌هایی که در مسیر آن قرار دارند در مقاطعی برای انجام ساخت و ساز بسته خواهند شد.

در تابستان گذشته به خاطر این پروژه قسمت اعظم East 1st Avenue در Vancouver در هر دو مسیر به روی رانندگان بسته شد.

Doug Stout از شرکت Fortis BC می‌گوید: ما می‌دانیم که اجرا پروژه‌های ساخت و ساز در همسایگی‌های افراد باعث اذیت آن‌ها می‌شود، به خاطر همین تلاش ما این است که پروژه را هر چه سریع‌تر و با ایمنی بالا به اتمام برسانیم.

FortisBC می‌گوید: ما همچنین در طول سال در تعامل مستقیم با انجمن‌ها خواهیم بود که شامل جلسات عمومی در تاریخ 5 فوریه در Coquitlam و در تاریخ 12 فوریه در Burnaby هستند.

Stout می‌گوید: ما در سال گذشته برای کاهش مزاحمت‌ها مستقیماً با اهالی و کسب‌وکارهای محلی در ارتباط بودیم. در سال 2019 نیز قصد داریم همین رویه را ادامه دهیم.

مجموعاً 8 کیلومتر لوله جدید در سال 2018 در Vancouver  و  Burnaby ساخته شد که شامل East 1st Avenue می‌شد که طبق برنامه زمان‌بندی در آخر آگوست بازگشایی شد.

همچنین تسهیلات انتقال گاز Woodland Drive در Vancouver و Mariner Way در Coquitlam نیز در این پروژه بهبود داده خواهند شد.

این لوله‌های گاز که قرار است بهبود داده شوند نزدیک به اواخر عمر خود هستند و 60 سال به جامعه خدمت کرده‌اند. لوله‌های جدید 30 اینچی جایگزین لوله‌های 20 اینچی فعلی خواهند شد که باعث می‌شود شبکه انتقال گاز بتواند از جمعیت رو به رشد پشتیبانی کند.

Stout می‌گوید: ما از همه افرادی که تا الان و همچنین تا پایان پروژه در سال جاری صبور بودند و خواهند بود و ما را درک کردند و درک خواهند کرد، تشکر می‌کنیم.

منبع: Dailyhive